IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това се случва, когато теглите Ferrari и Mercedes като "чувал с картофи"

Шофьор на VW Touareg спука гума и обърна двете скъпи коли на таван

Ако се опитвате да теглите масивно ремарке за кола, натоварено със скъпи автомобили, по-добре се уверете, че сте взели всички мерки за безопасния им превоз. Шофьор на VW Touareg разбра това по трудния начин и сега му предстои тежък разговор със застрахователната компания.


инцидент


Подробностите за инцидента са ма малко, но е известно, че той се е случил в съседна Сърбия през уикенда. Информацията в Reddit е от шофьор, изпреварил големия SUV малко по-рано. Той твърди, че германският автомобил е имал проблеми с тегленето на платформата, която се люлее отляво надясно.

Малко след това се случва и бедствието, като според местната полиция една от гумите на Touareg-а се е спукала. Колата се е преобърнала върху тревен насип край пътя, като червеният Mercedes-Benz CLA и жълтото Ferrari 488 GTB са се озовали на таван. Двете коли явно са добре завързани за платформата, тъй като остават да висят с главата надолу.

Въпреки че Touareg определено има добри способности на теглена – 3500 кг по паспортни данни, със сигурност тази цифра е надхвърлена. Двете коли на ремаркето тежат по около 1500 кг, а теглото на самата платформа със сигурност е над 500 кг.

В коментарите под снимката на инцидента се посочва още, че теглото на ремаркето вероятно не е било разпределено правилно, както и че няма признаци, че са били използвани предпазни вериги, за да се гарантира, че ремаркето остава здраво закрепено за теглещия Volkswagen.

Трудно е да се определи пълният размер на щетите, нанесени на двата автомобила, но със сигурност покривите им са счупени. А това означава, че застрахователят най-вероятно ще ги обяви за „тотал щета“, стига, разбира се, да са били застраховани.


0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    abc ( преди 4 месеца )
    Очевидно е, че е надценена възможността да теглиш два автомобила с друг такъв съизмерим по маса. Т.е. Туарега тегли нещо около два пъти собственото си тегло. Не е въпроса в мощността и способността да тегли такъв товар, а че при най-малкото заклащане, вятър, неравност и т.н. ремаркето започва да има собствено мнение накъде да ходи и теглещия автомобил започва трудно да го удържа. А пък ако и скоростта е била няква неразумно висока, още по-лесно е да се случи такава случки.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 4 месеца )
    Погледни снимката пак - тежестта е в предната част на трейлъра - точно където следва да е!
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Караколев ( преди 4 месеца )
    Причината е посочена. Неподходящ трейлър, голям и дълъг товар. Лоша организация на товара! Ферари е 8-мак, средно, по-точно rear-mid. Тежката част Ферари буквално виси на ръба на трейлъра, леката част на Мерц буквално виси на обратната страна. Неравности на пътя създават опасни вектори. В случай като този съобразената скорост е трудно изчислима. Натискаш докато се обърне :(((. Теорет способности на Туарега да тегли не трябва да са плътно на границата.
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    колкото по голяма е тиквата толкова по куха е вътре видно собствениците не са сред най умните за да си наемат специализиран транспорт