fallback

Dacia се готви за експанзия в нови сегменти

Bigster в 70% от случаите води нови клиенти за марката, показват данните за полугодието

Dacia се подготвя за експанзия и в нови сегменти в Европа след успешния дебют на Bigster, своя първи модел в С-сегмента, намекна новият вицепрезидент на марката по продажбите Франк Марот. На 22 юли той представи предварително данните за първото полугодие пред избрани световни медии, сред които и Automedia.bg. За шестте месеца от януари до юни Dacia е продала 356,084 нови автомобила, което е напълно в тон с поставената цел от 700,000 продажби за годината, подчерта Марот, бивш шеф на Toyota Europe, който дойде на мястото на преминалия в Hyundai Ксавие Мартине. "Уверени сме, че ще успеем да надхвърлим числото 700,000", твърди Марот.              10 факта за продажбите на Dacia (ГАЛЕРИЯ):

          

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Веднъж Дачия, за винаги Дачия.
  • #9
    До 5 ( преди 5 месеца )
    Тези коли за които говоря са предназначени за ИЗНОС! Просто търговците са в Дубай а колите се произвеждат във фабриките на Мицубиши в Тайланд. Ако искаш да го регистрираш и го караш в Дубай ще е на друга цена. Но ако го купиш с цел износ към Европа е доста по евтино защото не дължиш данъци в Дубай а само 5%ДДС. После в България се вкарва и се регистрира като употребяван автомобил, плащаш си митото и си караш с кеф. Единственият минус е че няма гаранционно обслужване.
  • #8
    До 5 ( преди 5 месеца )
    Дай цени на автомобилите в Сингапура а?Толкова е нелепо да се сравняват цени в различни държави при различни данъчни ставки и т.н. Я отиди в Дубай да поработиш малко да видиш как третират "неместните". Дори тока и водата са на различни цени за местни и за бачкатори. Държавна сегрегация!
  • #7
    Караколев ( преди 5 месеца )
    Дължаха ни поне някаква подсказка. Знам, че Дачия няма да предложи нов седан от Д сегмент, с дизел. Ама това всеки го знае! В каква посока все пак смятат да се развиват все пак? Пълни електрички с безброй джаджи? Не, мерси! Спортният автомобил за рали, с двигател на Нисан е само за ПР и самочувствие, редовият клиент е безразличен. Търговците при дилърите не са добре подготвени. Новата кола, с найлоните на седалките мирише омайващо, упоително. Нова Дачия не мирише хубаво, оправете го!
  • #6
    до 5 ( преди 5 месеца )
    А на Луната продават "Ентърпрайз-а" на капитан Пикар! Вдига от 0 до +10 светлинна скорост за 1 сек.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Абе "евтино" е ама и малко получаваш за цената. Особено сега с тия малки моторчета дето ги наслагаха вече не е интересно предложение. В Дубай за цената на Дъстър си вземаш последен модел Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 с 8 степенен автомат и 4х4 система Super Select 2.0. Истински джип! На рама, цял заден мост, има блокажи и всичко. Голям, мощен, супер проходим, удобен и много здрав. Има и дизелова версия 2.4.
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 3,съвсем невярно твърдение,защото най-оглозганите варианти на Нисан и Рено са доста над цената на най-високото ниво на Бигстър,а за такова оборудване в Рено да не говорим за Нисан ще ти отрежат главата от кокалчетата на краката. Само една справка,за моя СУВ Рено за закрепващи щипки на корите отдолу на купето Рено щипката бепод 1,50лв.,а тази за Нисан която е идентична към 5 лв.,за Дачия сигурно ще е под лев.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    От Киа, Шкода и Дачия само последните реално продават бюджетни коли, Бигстъра специално не е такъв и вместо него всяко Рено или Нисан е по-добре защото за съвсем малко повече пари получавате много повече кола.
  • #2
    шак ( преди 5 месеца )
    УАУ, шок! Хората искат евтини коли, без излишни глупости като хиляди дисплеи и разни *** екстри за много пари. В момента има нужда от още по-евтина марка на пазара, нишата от евтини коли под 30к лева е почти несъществуваща. Макар че изисванията за асистенти за безопасност може би вече няма да позволят толкова евтини автомобили.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Здрави автомобили на разумна цена. Като Шкода преди 20 години. Китайските Бао Бао изглеждат по-добре за същите пари, но се чупят повече, и заради проблемите с доставките на части произвеждат пешеходни лизингополучатели (не всички от тях но повечето. Партньорите на ФВ например се поддържат в техните сервизни центрове).
fallback
Последни