fallback

Във Ford най-после се усетиха – пускат нови модели с ДВГ за Европа

Досегашната стратегия с електрически автомобили остава на заден план

Пазарният дял на Ford в Европа спадна до 3,8%, което е едно от най-ниските нива в историята на марката. Причините за това са много, но основната е, че моделната гама е ограничена. И без лекотоварните автомобили резултатът вероятно щеше да бъде още по-лош.

Американският производител се отказа от Mondeo и Fiesta, а скоро към тях ще се присъедини и Focus, като това са трите най-успешни модела на марката в Европа. В същото време продажбите на нови електромобили като Capri не се радват на високо търсене сред потребителите. Сега обаче идва проблясък на надежда.

Ford планира да продължи присъствието си на европейския пазар на леки автомобили и да се върне към по-ранните си успехи с нови модели в бъдеще. Това намерение изрази Кристоф Хер, изпълняващ длъжността управляващ директор за Германия, Австрия и Швейцария (DACH), във видеообръщение към дилърите на Ford.

Според информация на Automotive News, планът вече е представен на главния изпълнителен директор на компанията Джим Фарли, като той предвижда да бъдат разработени нови модели леки автомобили за Европа. Досегашната стратегия, включваща фокус върху два бъдещи електромобила, остава на даден план.

Говорител на Ford Europe отказа да коментира информацията, но други търговци потвърдиха казаното от Хер. Самите дилъри са категорични, че имат нужда от нови модели, които не са електромобили, и се надяват, че ръководството на концерна ще одобри плана.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 4 месеца )
    някой ще ги чака да измислят нови модели...
  • #13
    анонимен ( преди 4 месеца )
    #бъчваря, Ситроен C3, Citrioen C3 aircross, Opel Frontera, Kia Ceed, Hyundai i30 ... - тия всичките са минимум 10 бона под Пумата
  • #12
    бъчваря ( преди 4 месеца )
    До 10: Ами 50к струва и онова бразилското фауве и то модели на склад. А какви са тия аналози за 35к дето ще купуваш, не знам. Дачия? Или нещо китайско? За всяка техника си има купувачи. Лошото е, че заплатите в БГ са все така ниски и дори на Дачия е трудно да скочим. Събираш, събираш пари и за 15 години нямаш събрани и за Дачия. Реално така е с работещият българин на заплата. А сега с това евро и новозапочналата инфлация, както и с оная ковидна инфлация, спестяваноята заминават.
  • #11
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Щом "Конглокентния" се изказа, всичко е точно :)))
  • #10
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Принципно стратегията им да продават Пума не е толкова лоша, защото европейците искат СУВ-чета и реално Пумата е джипосана Фиеста. Друг е въпросът, че цените са около 50 000 лв, което е доста за малка кола и човек може да си купи разни аналози за 15 000 лв по-евтино. Фиеста може да се продава като конглокент на Фабия, но предполагам, че там няма да ги устройват маржовете.
  • #9
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Според мен имената на моделите няма да са сменени, ще "измислят" самите коли, защото не са разработени. Я ги виж тези производители - едно ново име за модел не можаха да наложат. Всички използват предимно старите си имена. Защото няма какво да предложат.
  • #8
    дезинформатор ( преди 4 месеца )
    Няма какво да измислят нови модели. Направо да продължават със старите. Да ги поотупат малко и готово. Тия електрички така и не ги разбрах. Досега в живота си, никога не съм ви дал станция за зареждане на електромобили, камо ли да си купя такъв. Къде ще го зареждам? От контакта ли? Та то трябва да сме ям и цялата ел.инсталация, да се надявам на братятя да не им трябва кабел, а децата просто да не им се занимава с игрички.
  • #7
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Каква стана тя сега с прословутата електрификация? Сега електрошматката ще им обясни, че им трябват само батерии, които да се зареждат за 10 секунди при 1 GW мощност и ще им скочат с 1 000 000 000% продажбите/
  • #6
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Какво продават най много Тойота и VW?! Корола и Голф. И е така от 50 години. Най продаваните коли са с познати имена , силует и все в същия си компактен клас. А Форд какво направиха - спряха точно най продаваните си и популярни модели, и оставиха един малък, среден и голям СУВ с имена който никой никога няма да запомни. Том моделът им е дебел E - SUV, който унищожава най имиджовото им име - Мустанг, и е на загуба. Татко Хенри от оня свят с мълнии да ви порази, дано! Бездарници!
  • #5
    Хахохи ( преди 4 месеца )
    Ще купуваме каквото има на пазара. Тук ми се струва, че корейците печелят най-много. Имат цялата палитра от модели, даже и стари и със стари двигатели и ги обичаме дето стават и на газ. След това идва byd завода в Унгария и мача приключва. Ние потребителите сме умни, но докато ни цакат така не е добре.
fallback
Последни