fallback

Пет дизелови кросоувъра на старо, които е добре да се избягват

Техните двигатели крият проблеми, а ремонтите им често са скъпи

Дизеловите кросоувъри отдавна се считат за практичен избор за потребителите заради високия си въртящ момент, ниския разход на гориво и по-ниската цена в сравнение с бензиновите аналози. Не всички такива автомобили обаче са еднакво надеждни - някои модели се оказват истинско главоболие за собствениците поради хронични технически проблеми и скъпи ремонти. Изданието SUV News състави списък с най-проблемните употребявани дизелови кросоувъри, които е най-добре да се избягват.

Пет дизелови кросоувъра на старо, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    sas ( преди 5 месеца )
    В фамилията имаме 3 броя 2.0TDI CR, купени чисто нови и поддържани внимателно. Колите са на 80к, на 130к и на 240к. Единствените проблеми са били по някой сензор тук-таме. Нито CR, нито DPF, нито DSG, нито турбина. По форуми и майстори този мотор се води много здрав, изненвам се, че попада в тази класация. Но... това е Аутомедия все пак - преписваме откъдето падне, днес черно, утре бяло...
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Купуваме милионниците по света и у нас и ги чакаме да са здрави. "Няма хлоп, няма троп. Качваш се и караш. 140 000 км. (реални)". Мармотът що шоколад нави покрай нашего брата Г а нчо...
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Два пъти 2.0 dCi го има. За Tdi-то не знаех че е кекав, но за 2.0 на Опел съм чувал/чел че създава проблеми
fallback
Последни