fallback

Китайски бестселър се оказа с шокиращ дефект

Предното окачване на BYD Seagull се чупи без видима причина

Един от най-популярните китайски автомобили - BYD Seagull (известен още като Dolphin Mini), се оказва със сериозен дефект. Засега той е открит само при модела за един от пазарите – този в Бразилия, съобщава Autoevolution.

Според информацията десетки собственици на автомобила са се оплакали от една и съща повреда – предното окачване се чупи без видима причина, при това само след изминаването на няколко десетки хиляди километра.

Местното подразделение на китайския концерн все още не е коментирало ситуацията, въпреки настояването на собствениците, че е време да се обяви кампания за изтегляне на автомобилите.

До момента са идентифицирани около 40 много подобни случая. Всички повреди са възникнали на автомобили, които са със сравнително малък пробег, като в един от случаите се е счупил сменен по-рано лост, което довело и до повреда на кормилния механизъм.

Според собственици на автомобили дилърите не считат тази повреда за гаранционен проблем, като заявяват, че лостът на окачването не може да се счупи без видими причини. И вината е на собствениците, които обвинявани в неправилна експлоатация по лоши пътища, водеща екстремни натоварвания на шасито. Следователно, колите трябва да се ремонтират срещу заплащане, като освен това се чака много време за пристигането на резервни части от Китай.

Местните собственици вече са установили, че някои части на BYD могат да бъдат заменени с по-достъпни аналози от Toyota Corolla от поколение E140. И това е единственият вариант, ако искат да могат да използват колите си.

fallback
  • #12
    Striker ( преди 3 месеца )
    Китайска кола да се счупи?! Неееееее! Човееек! Хахахахах!
  • #11
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Оппа, кашкаваленото окачване на BYD придобива световна слава.
  • #10
    анонимен ( преди 4 месеца )
    *** как модел на 2 години може да ползва части от няква Тойота е14 дето е на 30-тина години модел? Тея толко стари работи копират? Не че точно Е40 не е брутално здрав де, новите са по кекави :) Странен свят!
  • #9
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Същия проблем го има донгфенг . Това са коли с до 5 години живот
  • #8
    анонимен ( преди 4 месеца )
    За кекавото като сирене тофу окачване BYD се говори от години в Китай. Ама така става като тази информация не я знаят хората, набутват се.
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Форумният българин пак е почнал да търси причината в Тесла, в немците, в модерните стомани, само не и на правилното място: BYD са зле направени, нискобюджетни боокклуци и ще бъде така поне още няколко години, докато приключат Великите китайски ценови войни и 90% от играчите изпокапят.
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Най здравите стомани имат недостатък че ръждясват лесно. В стремежа си да направят колите по устойчиви на ръжда производителите често ползват стомани с добавки които им отслабват здравината. Има разбира се и много здрави неръждаеми стомани но те са около 5-6 пъти по скъпи от обикновените и не се ползват в автомобилостроенето. Сега често залагат и на алуминиеви носачи при по скъпите коли. Те за да са здрави трябва да се отлеят доста дебели и солидни. Алуминия е лек но много слаб материал.
  • #5
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Аналозите за Тойота са по-достъпни? Тесльо, тва китайска техника не трябваше ли да е по-евтина от омразните 100-годишни, при същото, че и по-добро качество? Бай китаец пак ползвал подарена или крадната поточна линия и чертежи, обаче не е пропуснал да ги "покитайчи" и те го те резултата - ако искаш да е здраво, замени го с оригинала, който пасва по размер.
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тук също един колега имаше подобен случай с немска премиум мартка - умора на материала и с пръстче в ...
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Китайска стомана, сър.
fallback
Последни