fallback

Mercedes-AMG призна 4-цилиндровия хибрид за провал

Бъдещите модели получават PHEV с 6 цилиндъра или напълно нов V8

Опитът на Mercedes-AMG да продава топ-версията на C-Class - C63 S E Performance, с хибридна система PHEV с 2,0-литров турбо двигател с 4 цилиндъра се оказа неуспешен, като за това се говори от доста време. Сега провалът беше потвърден от изпълнителен директор на спортното подразделение, които пред британското издание Autocar призна, че компанията се отказва от това задвижване.

Така всички бъдещи модели на AMG с ДВГ ще бъдат оборудвани или с шестцилиндров хибрид, който сега поставя на E53, или с чисто нов V8, който все още е в процес на разработка. Той трябва да бъде готов през 2027, като ще отговаря на всички екологични стандарти.

Въпреки че има мощност от цели 680 к.с., хибридът с 2,0-литров бензинов двигател, пуснат през 2022, предизвика много критики заради скучния си характер и тегло. Освен това с преминаването на C63 към задвижването на четирите колела дойде по-голяма тежест, което направи нещата за компактния спортен седан още по-лоши.

В момента дилърите на марката се опитват да се отърват от модела, въпреки че като характеристики той превъзхожда големия си конкурент BMW M3. Моделът на AMG обаче има още един сериозен проблем и това е високата цена на преработката на мощните четирицилиндрови агрегати, за да отговаря на предстоящите условия за емисии Euro 7.

Според информацията, други нехибридни модели с M139 като C43 с 421 к.с. и SL 43 с мощност 380 к.с. също ще трябва да намерят алтернативни форми на задвижване. Както и Lotus Emira, който използва агрегата на AMG, въпреки че британската марка вече търси V8 двигател, който да използва.

В същото време става ясно, че AMG може да започне да поставя 3,0-литровия хибриден шестцилиндров двигател на E53 в C63 поне за известен период от време. Това може да подобри нещата, въпреки че с 612 к.с. тази задвижваща система е по-слаба от използвания в момента вариант с 4 цилиндъра.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    да един килограм захар не е като един килограм сол единствено на дино графика може да се покаже разликата между четирицилиндров и шестцилиндров двигател с еднакви технически характеристики
  • #5
    Минчо Идио....та ( преди 5 месеца )
    Имам 4 цилиндрово АМГ .В момента работят само двата силиндера ,на два таХта.Давах му жега ,и хвърли гарнитура.Гарнитурата беше боб с лютеница и кълцан лук,а основната манджа айс кафе с бахур.Те това е моята история с АМГ ,което няма нищо общо с моя хладилник АЕГ
  • #4
    име ( преди 5 месеца )
    хаха, единственото, за което бих си купил кола, е да се дърпам с разни дръгели по надупчените пътища... забравете фенбойщината и живейте в реалния свят.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Искат му 80к евро на 1 година нов е 110к евро. Как ще се продава на тия цени, за 70к евро си взимаш БМВ 550е на 6 месеца. Или Е класа АМГ на 12-18 месеца всичко това с гаранция. Да си го държат, фен съм на плъг ин хибридите, но не може да продаваш 2.0 плъг ин на цената на 3.0 плъгин. Защото тези като мене които са карали и могат да си го позволят знаем, че като падне батерията от 680 кс става 300. А 300 кс на 2.0 бензин не са като 300 кс на 3.0 бензин.
  • #2
    До#1 ( преди 5 месеца )
    Да, толкова е добър, но е четирицилиндров, факт!!!Продажбите говорят, не драг тестовете
  • #1
    Ами ( преди 5 месеца )
    Толкова е лош, че бие всички останали конглокенти на драг...
fallback
Последни