fallback

Най-технологичният Mercedes влиза в сервизите

Повечето от 275 екземпляра от AMG One са заплашени от пожар

Хиперколата Mercedes-AMG One е най-високо технологичният сериен модел на германския производител, но още от самото начало проектът за създаването му и пускане в производство среща сериозни проблеми. Концепцията беше представена през 2017, но серийният модел пристигна чак 5 години по-късно, а доставките започнаха в началото на 2023. Интегрирането на задвижваща система от Формула 1 в легален уличен автомобил се оказа по-трудно от очакваното, като проблемите продължават и в момента.

Федералният орган за автомобилен транспорт на Германия - Kraftfahrt-Bundesamt (KBA), нареди масово изтегляне на повечето произведени бройки от модела заради риск от пожар. В случая дефектът не е в 1,6-литровия V6 двигател, взаимстван от болида от Формула 1, а с друг проблем, който засяга 219 от общо 275 бройки от модела. Оказва се, че липсва щифт от хидравличната система на задния спойлер на AMG One, заради което може да се стигне до изтичане на хидравлична течност и това да възпламени близките нагорещени компоненти. В сервизите а марката ще бъде направен оглед, за да се определи дали щифтът е налице и дали е монтиран правилно, като от KBA изчисляват, че процедурата ще отнеме не повече от 90 минути.

Изтеглянето ще засегне около 80% от бройките от модела, като повече от тези автомобили – 183, са продадени в Германия. Всички те са произведени през периода 12 декември 2022 и 9 май 2025, като от KBA отбелязват, че регистрираните две запалвания на AMG-One не се дължат на този дефект. Едната хиперкола изгоря във Великобритания през май 2023, а втората – само преди няколко седмици в Германия.

fallback
  • #4
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 5 месеца )
    И ако всичко това изглежда недостатъчно като цифри по поддръжката на тая машина, двигателят на AMG ONE има живот от - забележете - САМО 50 000 км. Карането на писта му причинява сериозни щети, така че собственикът може да плати за преглед и ако техниците преценят, ще сменят двигател, без да питат. А това струва още 800 000 евро.
  • #3
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 5 месеца )
    До 2-та: Колкото и да се пенявиш и биеш по гърдите защищавайки тез велики еМ-Бе4ки, добре се виде, че кола, която си дал над 2,5 милки в даларес, не струва и 5 паре, след като - дай да бъдем откровени - сите звонкови банкнотки са отишли на ветъро и нахалос за всички заблЮдьонныэ нейни пакупателей.УВИ! Буумерангът се завръща с пълна сила
  • #2
    Тоя от Мездра ( преди 5 месеца )
    В Мездра ми сложиха такъв щифт от пералня или стар руски бързовар. Много добри момчета. Сега пали без проблем и си я карам по дупките в София!
  • #1
    До анонимния ( преди 5 месеца )
    А Бмвтата със консуматив биелни лагери или 50i моторите които се сменяха на 50хил км , защото са б***луци , по-добре ли са ? Или аудитата със ес троник чупляците и 2.5 тди мотора , сигулно са по-добре ? Или крашващия мми систъм, бегай, моля те , мерцедес е доста по-надижден от другите немци , освен от порше. Тва е
fallback
Последни