IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тези автомобили губят най-бързо стойността си за 5 години

При някои от тях обезценяването надхвърля 70 000 евро

Експертите от британското издание eCarsTrade съставиха анти-рейтинг на моделите автомобили, които са загубили най-много стойност след покупката. Въпреки атрактивната цена на вторичния пазар, тези превозни средства могат да бъдат истински финансов провал.


обезценяване


Проучването показва, че някои от тези автомобили са загубили повече от 70 000 евро за пет години. Най-голямото обезценяване е регистрирано при електрическите автомобили и премиум седаните, които губят пазарната си цена най-бързо.

Средно един нов автомобил губи 20% от стойността си през първата година на експлоатация и до 60% в рамките на пет. За да определят лидерите сред "най-нерентабилните" автомобили, в случая експертите са анализирали модели, пуснати през 2020. Тези показатели означават, че първите собственици са загубили почти половината или дори повече от инвестираните си средства. Тази тенденция може да бъде решаващ фактор при избора на автомобил, ако планирате да го препродадете допълнително.


Топ 10 на автомобилите, които губят най-бързо стойността си за 5 години (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Е класа бившо такси под 400.000 км ? Едва ли. Запазените коли с малък пробег са скъпи и търсени навсякъде . И в Германия и Дания също. Факт е , че големите немски лимузини се карат доста на дълги разстояния и 90% са на огромен пробег откъдето и ниските цени спрямо нова. Но кола на половин милион километра си е кола на половин милион километра. Виждал съм двигатели на тойота (не един) на такъв пробег които не стават и за ремонт вече.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 3 - Да, но Мъск каза, че ще се избие за нула време, когато почне да работи като роботакси.
  • #3
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Мда ( преди 5 месеца )
    И после като тръгнат да обясняват колко е изгодно да се кара Тесла! Като я купиш нова се набутваш 1,5 Евро на километър обезценяване. Като я купиш втора ръка с палене на свещи и 4 осветени в Рилския манастир икони по сенниците и таблото едва минаваш 300-350км и трепереш в кой моемент ще ходиш до Гърция за смяна на батерия да се набуташ пак 1,5 Евро на километър. Но ако смятаме само зареждането от домашни солари, без обезценяването - абе много са изгодни и визионерски.
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Гледам обявите и виждам, как Тесла на 4 години е 40-45000 лева, а Е класа е 55-60000 лева, при положение, че бяха на почти една и съща цена. За Е класите го разбирам - В Германия, днаия и Швеция, E класата е предпочитания избор за такси. Бракуват ги през 3-4 години и купуват нови, защото таки им излиза смектата. Просто ина прекалено много E класи на пазара. То хубаво, щя кажеш "моята запазена искма и 85000 лева", ама като някоя на 180 000 км е за 60 000 лева, човека си прави друга сметка.
  • #1
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 5 месеца )
    С най голямо обезценяване са 5 електрокара,от които три са Тесла.