fallback

Новият Mercedes GLB ще бъде по-голям, по-модерен и на ток

Кросоувърът ще използва 800-волтова система, а мощността му ще достига 350 к.с.

Новото поколение на Mercedes-Benz GLB се очаква да дебютира на пазарите следващата година. Според британското издание Autocar, компактният SUV ще се появи по улиците със значителни промени. Това включва, по-специално, нова платформа. Първо ще се продават електрическите версии, а меките хибридни на конкурента на Audi Q3 and BMW X1 ще се появят по-късно.

GLB ще запази отличителния си силует от настоящото поколение. Autocar обаче посочва, че съдейки по тестовите автомобили, моделът ще бъде малко по-дълъг и по-широк. Очаква се също така да има "по-смела" предна част с нови светлини. Тези промени ще станат възможни чрез преминаване към новата модулна архитектура на Mercedes (MMA). Настоящият GLB (на снимките) е базиран на платформата с предно задвижване (MFA), която ще бъде извадена от употреба догодина.

Подобно на новия CLA, който тази година ще въведе оптимизираната за електрически автомобили система за задвижване MMA, новият GLB ще се предлага с батерии и бензиново задвижване. Според Autocar, и двата варианта ще носят логото GLB, докато надписът EQB на настоящия електрически модел ще изчезне. Аналогично на новия CLA, задвижваният от батерии компактен SUV ще се нарича GLB с технология EQ. В бъдеще германската компания иска да използват подмарката на електрическите автомобили EQ само като допълнение, а не за самостоятелни имена на модели.

За да се увеличи привлекателността на GLB, новото поколение ще получи и набор от стилистични опции. Това ще включва офроуд пакет, който предлага по-здрав външен вид. Според Autocar, салонът на GLB ще е в крак с най-новия CLA, като ще има цифров дисплей по цялата ширина за инструментите и инфотейнмънта. Качеството на материалите и дизайнът също трябва да направят крачка напред. Подобно на предшественика си, новият GLB ще се предлага с до седем места.

Бъдещите електрически модели GLB ще използват по-усъвършенствана 800-волтова система вместо 400-волтовата архитектура на настоящия EQB, поддържайки както варианти със задно задвижване с един електромотор, така и със задвижване на всички колела с два електромотора. Изходната мощност трябва да бъде между 227 и 350 к.с., а капацитетът на батерията - 58-85 kWh. Топ версията на Mercedes-AMG би могла да използва аксиални двигатели с магнитен поток и специална цилиндрична технология на батерията.

fallback
  • #11
    И дизела гори и убив ( преди 6 месеца )
    Пикап и туристически микробус се сблъскаха на магистрала близо до националния парк "Йелоустоун в САЩ, пише dariknewsЗагинали са седем души и осем са ранени, предаде Асошиейтед Прес, като се позова на местната полиция.Към момента властите не са казали какво е довело до катастрофата. И двете превозни средства са се запалили, се казва в прессъобщение на Щатската полиция на Айдахо. Загинали са шофьорът на пикала "Додж Рам и шестима души в пътническия микробус "Мерцедес
  • #10
    Брей ( преди 6 месеца )
    Не ги мислете тия ходове със сменки заменки и уволненки на разни шефченца директорчета и подобни от тяхната административно олигархична корпоративна каста.СЕО-то ще си вземе няколко десетки милиона бонусченца, както винаги правят в случея. На поста ще сложат нов индивид от същата каста със същите очаквания, цели и намерения. Това с уволняванките е клапан за напрежение пред бачкерите в компаниите които са от стачка в стачка от трансформации в съкращения в постоянна социална несправедливост т.н.
  • #9
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Сори ама това е по-голямо от Q3 и X1, дори има 6 местен вариант. Q3 и X1 са коолкото един Кашкай. Не че си струва парите де, правено в Мехико и Китай.
  • #8
    анонимен ( преди 6 месеца )
    .GLB..на ток? Дали, на фоначе искат главата на СЕО-то, точно заради слабите Е резултати...а дали EQB ще оцелее.?
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    На това му казват EQB, а не GLB. Единственото в което съм убеден е че ще бъде по-скъпо.
  • #6
    Тинтири_минитири ( преди 6 месеца )
    Вица в мобилето: Г-не запалете колата, моля! - Но тя е електрическа... - А, ясно, тя сама ще се запали ;)
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ще си купя когато цените станат нормални. И когато започнат да ги правят достатъчно сигурно за да спрем да четем статии от типа на "лека катастрофа вратите блокирани.Дете жена и мъж изгарят за 3 минути
  • #4
    Тинтири_минитири ( преди 6 месеца )
    Когато: А) няма никакъв друг начин да се кара ДВГ - т.е. живеем в 84та на Оруел. Б) когато съм си надделял на масрафа, имам 5 други коли и тая дивоти мия трябва заради безплатното паркиране, ако отпаднат превилегиите за паркиране - значи само А :)
  • #3
    До тинтири ( преди 6 месеца )
    На кой етап ще си купиш електромобил?
  • #2
    Тинтири_минитири ( преди 6 месеца )
    Междувременно акционерите искат главата на Олето, точно заради тия простотии :) Както е казал и колегата, надали ще има продажби, той и "приживе" едва се продаваше, като ел пък съвсем
fallback
Последни