IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda пусна офроуд версия на CR-V

TrailSport за първи път получава хибридно задвижване

Кросоувърът Honda CR-V получи офроуд версия - TrailSport. Любопитното е, че за първи път тази модификация е комбинирана с хибриден силов тракт. Trail Sports моделите имат още задвижване на всички колела, подобрена система против подхлъзване, отопляеми предни седалки и волан, панорамен люк и електрическа задна врата. 


Honda CR-V TrailSport


Кросоувърът Honda CR-V е бестселър на марката, а миналата година постави абсолютен рекорд по продажби от над 400 хиляди бройки в САЩ. Моделът вече е в шестото си поколение и сега, актуализацията като част от промяната на моделната година би трябвало да го направи по-привлекателен.

За да се постигне това, списъкът със стандартно оборудване е разширен и е добавена новата версия TrailSport, по подобие на моделите Pilot и Passport. Иначе всички CR-V-та вече се предлагат с екран на медийната система, уголемен до 9 инча (преди беше 7"), и безжично зареждане. Вариантът TrailSport е оборудван с 10.2-инчов дигитален инструментален панел.


Honda CR-V TrailSport


Задвижването на всички колела, от своя страна, има подобрен контрол на сцеплението при ниски скорости. Сега електрониката ще спира две хлъзгащи се колела едновременно (по едно на всяка ос), помагайки на въртящия момент да се премести там, където има по-добро сцепление.

Усъвършенстван контрол на сцеплението ще бъде наличен и за CR-V TrailSport Hybrid, който, както подсказва името, ще се предлага с хибриден силов тракт. Последният разполага с двулитров бензинов двигател с атмосферно пълнене, работещ по цикъла на Аткинсън, допълнен от два паралелно разположени електродвигателя.


Honda CR-V TrailSport


Този агрегат развива 335 Нм въртящ момент, а системната му мощност е 207 конски сили. TrailSport версията има задвижване на всички колела, Real Time AWD. Другите основни разлики са специален интериорен декор и 18-цолови джанти с гуми Continental CrossContact ATR. Тези кросоувъри ще бъдат пуснати в продажба тази пролет първо на пазарите в САЩ.


0 от 500
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Охотник ( преди 1 месец )
    Фен съм на Honda Motor Company. Но за европейският пазар изгубиха конглокентоспособност. Първо вече не са семейни, за масите семейства. Надуха цените. Второ не произвеждат модели, който очакват масовите клиенти/фенове. И трето и най-важно китайците ги притискат. С цени и качество. Мина времето, на сляпо следване, на определена марка. Вече е важно, какво получаваш, за дадената сума. В случаят това CR-V струва повече, от известните Offroad модели, а не предлага повече.
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 1 месец )
    Аз съм Хонда ман! Това за минусвачите дето са виждали Хонда на картинка. С последния Акорд и новия 2026 (дето всъщност е пак стария) ме загубиха като клиент. Поне да бяха направили AWD, ама не само на CR-V-то на снимката. ИНаче бих купил Сивик, дето е по-бърз, по-икономичен и по-красив, но съм свикнал да мие широко в Акорда. Само в Кростур и Прелюд мие надеждата, но кога ще се появят и как наистина ще изглеждат е формула с безброй неизвестни.
  • #1
    3 rate up comment 5 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 1 месец )
    Преоблякла се Хонда - все в тия!