Кросоувърът Honda CR-V получи офроуд версия - TrailSport. Любопитното е, че за първи път тази модификация е комбинирана с хибриден силов тракт. Trail Sports моделите имат още задвижване на всички колела, подобрена система против подхлъзване, отопляеми предни седалки и волан, панорамен люк и електрическа задна врата.
Кросоувърът Honda CR-V е бестселър на марката, а миналата година постави абсолютен рекорд по продажби от над 400 хиляди бройки в САЩ. Моделът вече е в шестото си поколение и сега, актуализацията като част от промяната на моделната година би трябвало да го направи по-привлекателен.
За да се постигне това, списъкът със стандартно оборудване е разширен и е добавена новата версия TrailSport, по подобие на моделите Pilot и Passport. Иначе всички CR-V-та вече се предлагат с екран на медийната система, уголемен до 9 инча (преди беше 7"), и безжично зареждане. Вариантът TrailSport е оборудван с 10.2-инчов дигитален инструментален панел.
Задвижването на всички колела, от своя страна, има подобрен контрол на сцеплението при ниски скорости. Сега електрониката ще спира две хлъзгащи се колела едновременно (по едно на всяка ос), помагайки на въртящия момент да се премести там, където има по-добро сцепление.
Усъвършенстван контрол на сцеплението ще бъде наличен и за CR-V TrailSport Hybrid, който, както подсказва името, ще се предлага с хибриден силов тракт. Последният разполага с двулитров бензинов двигател с атмосферно пълнене, работещ по цикъла на Аткинсън, допълнен от два паралелно разположени електродвигателя.
Този агрегат развива 335 Нм въртящ момент, а системната му мощност е 207 конски сили. TrailSport версията има задвижване на всички колела, Real Time AWD. Другите основни разлики са специален интериорен декор и 18-цолови джанти с гуми Continental CrossContact ATR. Тези кросоувъри ще бъдат пуснати в продажба тази пролет първо на пазарите в САЩ.