IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Този електромобил с врати тип "крило на чайка" развива 1631 к.с.

В разработването на Arcfox 77° на BAIC е участвал легендарният дизайнер Валтер де Силва

Китайската компания BAIC показа електрически автомобил с мощност 1600 конски сили. Това е концептът 77° от почти премиум подбранда Arcfox, предназначен да бъде повратна точка в нейното развитие и насочен (поне "на хартия") към сериозни конкуренти - Lotus и Rimac.


Arcfox 77°


Arcfox 77° се отличава с елегантна каросерия с врати тип "крило на чайка", която съчетава динамичните линии на купе с простора и практичността на MPV. Модифицираният интериор включва въртящи се седалки, необичаен волан и екрани във вратите. Прочутият италиански дизайнер Валтер де Силва, работил за Volkswagen, Audi, Alfa Romeo и Lamborghini, е участвал в разработването. Моделът е оборудван със самообучаващ се изкуствен интелект, способност за адаптиране към всякакъв терен и активна аеродинамика.

Четирите електромотора развиват мощност от 1631 конски сили (800 Нм въртящ момент). Максималната скорост достига 254 км/ч в час, а ускорението от 0 до 97 км/час (60 мили/час) отнема 2,6 сек. Окачването е двойни носачи отпред и многораменно отзад. Автомобилът има карбоново-керамични спирачки с шестбутални апарати, които намаляват спирачния път от 100 км/ч до 35 метра.


Arcfox 77°


Леката батерия с необявен засега капацитет ще осигури до 400 километра пробег без презареждане, а енергийният резерв може да се попълни от 20 до 80 процента за 30 минути. Електрическият автомобил тежи само 1840 килограма, което е постигнато благодарение на широкото използване на въглеродни влакна.

BAIC не споменава дали 77° ще влезе в серийно производство. Автомобилът може да остане само предвестник на бъдещи модели на марката Arcfox, която си е поставила за цел до 2027-ма да увеличи годишните си продажби на половин милион бройки.


Още снимки на модела - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 3 седмици )
    Защо се ограничаваш до електричка? Въпросът е възможно ли е само с 163 коня да се вдигнат 250 км в час? Или ако искаш наобратно - 1630 коня само за 250 км в час ли стигат? Необходими ли са четири двигателя, за да развиеш 250 км в час? Очевидно има нещо сбъркано. Евентуално може да са мили в час.
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 3 седмици )
    Всичко след 500 конски сили е като след второто ножче на самобръсначката. Служи само за авторитет....Реално, не влиза в употреба.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 3 седмици )
    Покажи една кола електричка, без значение от теглото дори, която е с 163к.с и вдига 254кмч. И ще ти кажа, да, защо не?
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "163,1к.с ли примерно, ще са достатъчни за 254км/ч?" -Да, защо не?
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Хаха ( преди 3 седмици )
    Първо това е някакъв концепт. А и максималната скорост ли е най-основното при електромобилите, особено някакъв ван-купе? А със запетайката, звучиш още по-тъпо. 163,1к.с ли примерно, ще са достатъчни за 254км/ч?
  • #1
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Да не сте изпуснали някоя запетайка в мощността? 254 км в час не се нуждаят от над 1000 коня.