fallback

Шест безпроблемни атмосферни "шестака"

Тези двигатели нямат нужда от нищо, освен добро обслужване

По едно време, атмосферните бензинови V6 двигатели бяха много търсени в леките автомобили, тъй като имаха оптимално съотношение между мощност, размер и тегло. В ерата на турбокомпресорите и хибридите обаче, вече има значително по-малко "шестака". А сред тях имаше много надеждни, които не създаваха големи проблеми, като тези в галерията.

6 безпроблемни атмосферни "шестака" (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 1 месец )
    След като почнаха да слагат турбо броят на дефектите рязко нарастна. Самото турбо е скъп и сложен компонент цената на ремонт на такова стартира от 1000 лева за най-евтините модели. Разбира се когато се повереди най-добре да си купите нов апарат. Цената е скромна между 3000 и 30000. лева.наздраве.
  • #17
    анонимен ( преди 1 месец )
    А 3000 кубика V6 мотора на Мерцедес къде е уникален мотор.
  • #16
    Пенсията ( преди 1 месец )
    Много се засягат тия беемвисти!
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    Статия, посочваща шест безпроблемни атмосферни "шестака", а не шестТЕ безпроблемни... та така...
  • #14
    Бат Гойко ( преди 1 месец )
    Само ***
  • #13
    Пешо ( преди 1 месец )
    М54В30 ...и върви и върви ,500 000 по километраж ..едни гумичкаи на клапани и клапан за вентилация на кариерни газове ....
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Buick V6 engine
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ахахахахах, безпроблемен *** му текло маслото на тойотския двигател. Смея се с глас!!!
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колко да са безпроблемни на 1 милион километра, нов внос?
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нормално е за момчетата с бмв да не четат много. Те и знаци и маркировки не гледат.
fallback
Последни