fallback

Пет проблема на Honda Accord на старо

Осмото поколение на седана е популярно заради надеждността си, но има неща, с които трябва да се внимава

Най-яркото доказателство за популярността на осмото поколение Honda Accord (2007-2012) е статистиката за неговите кражби. Японският седан се оказа предпочитан от престъпниците именно заради неговата здравина, но с течение на времето на преден план излязоха и някои проблеми с надеждността му. Ето 5 типични "болежки", с които настоящите и бъдещите собственици на модела трябва да бъдат наясно.

Пет проблема на Honda Accord на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Ян Бибиян ( преди 1 седмица )
    Петърчо,Автомобилите нямат покриви. Казва се таван. "Обърнат по таван". Ако ще ремонтираме покрив на автомобил, ще ни трябват цигли и била.
  • #10
    Na baba vi dedoveca ( преди 2 седмици )
    Na tova na snimkata tuk mu kazvat Acura TL. Imam Accord 2015 i sled kovida biah reshil da go smeniam zaradi vyzrastta. Inache nikakayv problem - pu-pu, da ne mue uruki! I dosega ne namiram s kakvo. Posledniia Accord e otkroveno grozen.
  • #9
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    Карайте си немските таралясници и стига сте писали глупости.
  • #8
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Колата е топ! На Пешо некадърно преведената статия въобще не я четете. Един приятел има такава от 12 години (бензинова 2.0) и е минал над 250 хиляди с нея - единствения проблем беше в рейката, която я ремонтира за 300 лева. Иначе само обслужване и гуми.
  • #7
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Имам познат с този Accord 25хил мисля даде за нея. Бензин 2.4От него разбрах, използват мн тънко и специално масло. Да имат консумация на масло някаква, но не е трагедия. Мн модерни коли са заводски конструктивно масларки, тия неща не са от вчера.Мое наблюдение, изглежда проблемите са отделни случаи и не се срещат наведнъж в дадена кола. При това засягат част от колите, някаква серия. За под тези пари обаче Honda Legend, определено страхотна, далеч над нивото на тази във всяко отношение ...
  • #6
    Edge ( преди 2 седмици )
    Гори масло,гние,трака като каруца,проблеми с кормилното управление........Иначе много здрава кола.Пълен *** са тея японки,но някой е казал на ***,че са здрави и юруш 20.000 лв. за 15 годишна кола под средния клас.
  • #5
    mari67 ( преди 2 седмици )
    Имам този модел от 12 години с мотор R20. Купих я на 49 х. км от първия собственик. Нямаше още 3 години. Сега е на 155 х. км. Карана е предимно извън градско и магистрали. От всичко описано тук, при мен се прояви ръждата. Съхранявана е в гараж, но по праговете под предните врати се появиха петна от ръжда. Други проблеми не съм имал до момента. Масло не гори. Сменям го на 9-10 х. км.
  • #4
    Иво ( преди 2 седмици )
    Бях хондаджия близо 20 години. След покупката на този модел никога повече Хонда! Купих я на 6 години,с пълна сервизна история от представителство на Хонда в Осло. След седмица ми протече шофьорската колонка. Оказа се типичен проблем при който водата се просмуква под лайсните на покрива и положението се спасява само временно с пълнеж на силикон. Предницата се разтропа на 45000км и то по пътища без дупки. Фаровете са катастрофално слаби,парното е...няма такова. Твърди пластмаси вътре,слаба кола.
  • #3
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Че кога са виждали японска кола с добри спирачки!?
  • #2
    Japan ( преди 2 седмици )
    Абе хубави и здрави са ама за 12-25 бона за 15 годишна кола по добре волво
fallback
Последни