IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes пуска революционно кормилно управление

Eлектронна връзка заменя механичната, давайки много по-бърза реакция и гладко каране

Mercedes-Benz ще пусне първата си кола, оборудвана с революционно кормилно управление през следващата година. Тя ще му позволи да замени традиционния волан. Системата „Steer-by-wire" идва вместо сегашната механичната връзка. Кормилното управление и предните колела ще имат електронна такава, за която марката твърди, че осигурява по-бързи реакции. И по-голяма честотна лента на обратната връзка.


Mercedes жицата


Например, управлението се ускорява при ниски скорости, за да се намали физическото усилие, необходимо за маневри като паркиране. И тъй като вече не е необходимо колелото да се върти през множество обороти, за да се постигне пълно блокиране, Mercedes се отказа от него от традиционното кормило. То ще бъде заменено от волан като скоба с плоско дъно, подобен на тази в наскоро обновения Lexus RZ.

Твърди се, че този нов дизайн освобождава място за коленете, което улеснява влизането и излизането от колата. Също така осигурява по-добър изглед към всеки екран на вътрешния дисплей. Mercedes обещава по-естествено взаимодействие с настройката за завиване на задните колела, налична в неговите водещи модели като седаните S-Class и EQS. На последния му предстои фейслифт през следващата година, това може да е първият модел на Mercedes, оборудван с новата технология.

Mercedes жицата


Премахването на физическата връзка между волана и предницата на колата "почти напълно“ премахва и усещането, което се създава от неравните пътни настилки. Настройката е подкрепена от втора група сензори и кабели. Тя ви дава шанс да шофирате колата в случай, че основната й система за кормилно управление се повреди.

"Steer-by-wire" е още една голяма стъпка към мобилността на утрешния ден и ние сме горди, че ще пуснем такава система през 2026 г.“, каза технологичният шеф на Mercedes Маркус Шефер. Той добави, че технологията също „позволява уникално клиентско изживяване, което далеч надхвърля самото управление“.

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Котките имат 9 живота, каращите FBW коли - само два. Светне ли ABS сензора си на последния.
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    сравнявяш краставица с домат на самолета не му трябва обратна връзка с пътната настилка да попитам за един приател във формула едно или WRC ползват ли система Steer-by-wire или Brake-by-wire
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До Самолет ( преди 4 седмици )
    Само дето при самолетите проверките и ремонтите са доста по-често и струват доста повече пари.
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Връщам наораво повръмаш. Погледът си от тая гавра аз отвръщам .....
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Самолет ( преди 4 седмици )
    Тая технология я има в самолетите от 30г. Не знам какво бучите
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    dinoas ( преди 1 месец )
    Вече виждам следващата статия която ще гласи група младежи загинаха заради новият революционен волан на mercedes следващата ми статия ще бъде тя до Петко от го горна диканя счупи два пръста надявайки се да завърти волана на новия mercedes
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Jm2 ( преди 1 месец )
    И едно лекичко вирусче те чака да тръгнеш из планината...
  • #3
    12 rate up comment 1 rate down comment
    abc ( преди 1 месец )
    Това е пълна глупост. Чудят се само какво още да сложат за "екстри" и започват да прекаляват. Няма нищо по-добро от механичната връзка с волана, усещането за обратна връзка с пътя.... Така човек "усеща" пътя под него и знае какво се случва с колата и пътя.Да не говорим, че ако има и някое софтуерно бъгче и това да вземе да врътне волана по някое време така леко грешно нанякъде и излиташ настрани.
  • #2
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Инфинити също. Но честно казнао си предпочитм механичната връзка.
  • #1
    10 rate up comment 1 rate down comment
    бай Гaньо ( преди 1 месец )
    Мисля, че Saab са демонстрирали такова управление през далечната 1990 година а Toyota има вече автомобили с такова управление по пътищата.