fallback

Новият хибрид на Hyundai повишава горивната ефективност с 45%

Корейският производител използва някои технологии от електромобилите

Hyundai разкри подробности за хибридната си система от следващо поколение, която дебютира на новия Palisade. Тя обещава подобрени производителност и горивна ефективност, както и възможности за голям брой различни конфигурации.

Hyundai хибрид

Задвижването разполага с нова трансмисия с два интегрирани електрически мотора. Единият се занимава с потегляне, генериране на енергия и подпомагане на задвижването, докато другият е натоварен със задвижването и регенеративното спиране. От Hyundai посочват, че комбинацията от два двигателя е по-добра от един, защото "подобрява мощността, производителността и горивната ефективност, като същевременно постига плавно превключване и намаляване на шума и вибрациите за по-изтънчено изживяване при шофиране".

Трансмисията може да бъде съчетана с различни двигатели, като се очакват комбинираната мощност да варира между 100 и 300 к.с. Първата хибридна система от следващо поколение използва 2,5-литров двигател с турбокомпресор и ще бъде последвана от друга с 1,6-литров турбомотор. От компанията отбелязват, че 2,5-литровият двигател разполага с подобрен дебит на цилиндърите и "високоефективен цикъл, оптимизиран за хибриди".

Hyundai хибрид

Към тях се присъединяват нови бутала и подобрена система за впръскване на гориво. Задачите за стартиране и производство също са прехвърлени към трансмисията, минимизирайки загубите на мощност. Всичко това означава, че водачите могат да очакват по-голяма ефективност и намален разход на гориво.

В Palisade 2,5-литровият хибриден двигател произвежда 334 к.с. и 460 Нм въртящ момент. Това е с 19% повече мощност и с 9% повече въртящ момент от стандартното 2,5-литрово турбо. По-важното е, че хибридът предлага приблизително 45% подобрение на горивната ефективност.

Бъдещият 1,6-литров хибрид ще се предлага в неназован SUV от среден клас и ще подобри икономията на гориво с повече от 4%. Изходният въртящ момент също ще се повиши с 13 Нм, което обещава подобрено ускорението.

Усилията на Hyundai за електрификация не спират с хибридното задвижване, тъй като корейците демонстрираха и система за задвижване на четирите колела e-AWD. Тя разполага със задно монтиран двигател, за да осигури сцепление при всякакви метеорологични условия, както и подобрена производителност.

Освен това компанията представи системите e-Handling 2.0, Electrification - Evasive Handling Assist, e-Ride 2.0, Stay Mode, V2L и интелигентно регенеративно спиране. Те черпят вдъхновение от електромобилите, като режимът на престой използва батерията, за да работи с функции като климатик и информационно-развлекателна система, без да стартира автомобила. Потребителите могат също така да зареждат и захранват външни устройства, което може да направи хибридите идеални за работни обекти.

Всички тези технология ще се предлагат за цялата гама от хибриди на Hyundai Motor Group, която включва модели на още две марки - Kia и Genesis.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Хибридите са измама. Бутафорна икономия , а поддържаш 2 системи. Най добре си е електричка за града и околностите и дизел за всичко останало.
  • #6
    Рав4 Хибрид ( преди 3 седмици )
    Рав4 Хибрид, последно поколение харчи по-малко от бензиновия двигател с 3-4 литра в града, 1,5-2 литра извън града. На магистрала е същия разход с нормално каране - 140-150 км/ч. За града 60, извън 100-110.
  • #5
    до 4 ( преди 3 седмици )
    Аз това го знам. Обясни го на врякащите си приятелчета тойоткаджийчета-москофилчета.
  • #4
    До 3 ( преди 3 седмици )
    Явно изобщо нямаш представа, хибрида не пести гориво извънградско особено на магистрала, а в града където при спиране връща ток в батерията който ползва после за ускорението
  • #3
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хибрид може да пести гориво, само ако се кара като тойоткаджия - 70 междуградско, 110 магистрала. Но познай кой още пести гориво тогава? Всички коли!
  • #2
    Истината ( преди 3 седмици )
    Дрън - дрън , Ала Бала реклама и пропаганда.. и като започне да се продава - както винаги се оказва че под 7-8 градско ни можеш свали. Имаме 2 коли - корейски бензин хибрид и малко по стар немски дизел. Засичам ги всеки път като карам - познайте кой гори повече в града : хибрида , така както се движи и на ток.А кой гори повече на извънградско? Кибрита и то доста повече. Докато дизела се движи около 4/100 извън града , хибрида (със същия стил на каране) е по скоро към 6 литра бензин.
  • #1
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Лелее, на следващото прес-съобщение очаквам да обявят, че новият двигател всъщност връща гориво в резервоара.
fallback
Последни