fallback

Mercedes върна G-класата обратно в 80-те

Компанията отстъпи на молбите и направи лимитирана ретро серия

Mercedes ще върне своята G-класа обратно към 80-те години с нова лимитирана серия от 460 автомобила с ретро дизайн. Серията се нарича Stronger Than The 1980s (По-силна от 80-те) и черпи много черти от единичната юбилейна бройка, която Mercedes бе създал за 500-хилядната произведена Gelandewagen. Серията е от 460 коли в чест на W460 - кода на първото поколение на легендарния всъдеход.        Mercedes G-Class Stronger Than the 80s             Под ретро стила на лимитираната серлия се крие най-актуалната G550 от тази година, но някои неща си остават непроменени още от първите дни на производството през 1979. G-класата все така си остава на рама, за разлика от Defender например, чието последно поколение мина на самоносеща конструкция. Австрийската фабрика в Грац, където се прави колата, има един-единствен робот по поточната линия, повечето неща се вършат на ръка.        Mercedes G-Class Stronger Than the 80s            Mercedes вече направи една юбилейна бройка в чест на 500,000-ата произведена G-класа. Но тогава ставаше дума за единична бройка на базата на предишното поколение, повтаряща дизайна на 280 GE от 1986 година и боядисана в характерния цвят Agave Green. Онази кола обаче явно е разпалила апетитите на колекционерите и е засипала компанията със запитвания. Затова се е стигнало до сегашната ограничена серия.        Mercedes G-Class Stronger Than the 80s           Тя ще се предлага в три цвята: споменатия Agave Green, Cream бяло и Sandy бежево. Колата получава също старомодни тъмни мигачи, черни елементи и ретро емблеми.       Уникалният интериор е изработен от новото студио за специални поръчки Mercedes Manufaktur в Зинделфинген          Юбилейната версия е скъсала с модерната тенденция за огромни крещящи джанти и вместо това разчита на корави 18-цолови колела с пет спици и с калобрани. Задвижването е с актуалния V8 на Mercedes, но без допълнителен тунинг. Може да се поръча и с дизеловия 450 двигател. Специалната серия получава волан с тапицерия от кожа напа, стъклен отварящ се панорамен покрив и аудиосистема от Burmester с триизмерен звук. Стартовата цена е от 160,000 евро.        Още снимки на лимитираната серия вижте в ГАЛЕРИЯТА:

      

fallback
  • #6
    А ( преди 1 месец )
    Ако можеше и да не е с тези гнусни китайски таблети вътре, щеше да е перфектен.
  • #5
    #3 ( преди 1 месец )
    с тези градски легенди от миналия век.... за това са ти скъсани гащите.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    като искаш да ходиш по горите вземи utv а това кубче е подигравка с автоиндустрията само мутри и простакеси са им клиентите
  • #3
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Тоз сандък е най-здравото и надеждно МПС в историята и е еталон за качество. Жалко, че за много хора гроздето е кисело....
  • #2
    Ха ха ха! ( преди 1 месец )
    В тоз съндък шантонерки и държанки се чустват като генерали! ))))))
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това не е Г клас! Колкото и да го маскират си остава щайга!
fallback
Последни