fallback

Как да нулирате грешките на таблото за 30 секунди без скенер

Тази процедура ще ви спести както пари, така и ценно време

Собствениците на автомобили често се сблъскват със ситуация, когато различни индикатори внезапно започват да светят на таблото, сигнализирайки за някаква неизправност. И това продължава, дори след като проблемът е решен, което налага посещение в сервиз. Има обаче начин, по който бързо и без допълнителни разходи шофьорът да се отърве от тези грешки.

Обикновено професионалните диагностични устройства се използват за нулиране на грешки, но не всички собственици на автомобили имат достъп до такива устройства. Освен това посещението в сервиз може да доведе до допълнителни разходи и загуба на ценно време. Изключването на клемите на акумулатора, въпреки че изглежда универсален метод, всъщност не винаги помага. Особено когато става въпрос за нови модели автомобили, където подобна мярка често дава само краткосрочен ефект, а понякога изобщо не работи.

Ето какво трябва да направите, за да гарантирате нулиране на грешката: изключете напълно всички системи на автомобила, като се уверите, че фаровете, климатроникът и аудио системата на автомобила не работят. Това е необходимо, за да се сведе до минимум натоварването на електрониката.

След това внимателно поставете ключа в ключалката и го завъртете в позицията, където светлините светват, но двигателят не стартира. Оставете ключа в това положение за около 20 секунди, така че системата да се стартира напълно и да сканира всички сензори. Върнете ключа в първоначалното му положение, без да го изваждате, и повторете процедурата. Завъртете го отново, изчакайте същите 20 секунди и след това го завъртете обратно.

Последната стъпка от процеса е следната: издърпайте ключа от запалването, след това внимателно го поставете обратно и стартирайте двигателя. След няколко секунди грешката на таблото трябва да изчезне. Този прост метод се прилага успешно за повечето автомобили, произведени от началото на 2000-те години. Ефективността му се потвърждава от собствениците на марки като Volkswagen, Audi, Volvo, Skoda, Chevrolet и много други. Основната цел на този подход е бързо рестартиране на електронните блокове за управление, които управляват основните системи на автомобила.

Трябва да се има предвид, че този метод ще работи само при две условия: ако причината за неизправността е била отстранена преди това или ако системата не работи. Процедурата ви позволява да актуализирате информацията в паметта на контролния блок, което води до изчезване на фалшивия сигнал на индикаторите. Ако проблемът е свързан с реална повреда, която засяга функционалността на автомобила, този метод няма да помогне за нулиране на грешките.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Този *** метод се прилага успешно за повечето автомобили, произведени от началото на 2000-те години
  • #4
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Това табло от коя кола е? Просто ми е интересно :)
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    А колите с безключов достъп и палене?
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    #1, Пешко Шугърчов е неотстраним - той е еманацията на тази редакция и е назначен да ни трови вечно с гениалните си прозрения. Така, че или не чети повече този сайт, или поне като видиш, че той е "авторът", не се занимавай след това да се мъчиш със съответната статия.
  • #1
    анонимен ( преди 7 месеца )
    А ти кога ще изчезнеш от този сайт? По-голяма грешка от теб няма!
fallback
Последни