fallback

Mercedes GLK на старо – какво да очаквате?

Поколение X204 на кросоувъра е здраво и надеждно, но крие някои изненади

Кросоувърът Mercedes-Benz GLK (X204), произвеждано от 2008 до 2015 година в завода в Бремен (Германия), е изграден на платформата на седана C-класа (W204). Въпреки че вече е на възраст, този модел все още се радва на сериозна популярност на пазара на употребявани автомобили. Експерти посочиха на какво трябва да се обърне внимание при избора на GLK.

Mercedes-Benz GLK на старо – какво да очаквате? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Mercedes W140 ( преди 7 месеца )
    Само умопобъркан човек с доста пари може да пожелае такава ръбата щайга, пълна с всякакви бомби със закъснител. Все пак ако някой се реши, да забележи как докато чака по сервизите всякакви хора с по-евтини коли около него го подминават под път и над път. При GLK и следващите, тия дефекти и конструктивни недостатъци са заложени с цел бъдещо смучене на солидни финансови потоци от собственика, който трябва да вярва че кара "Премиум German quality"Всъщност.. пош *** с дебел портфейл.
  • #11
    Хейтър ( преди 7 месеца )
    *** гадната кола ако всичко това е вярно.
  • #10
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Трябва да си с големи комплекси за да се насочиш към 15-годишна ширпотреба.
  • #9
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Може и да и е бъгав мечока, ама всички цъкат с език като го спра пред панелката.
  • #8
    Сребролюб Мангизлиев ( преди 7 месеца )
    Имам чувството, че само изключително богати хора коментират тука.... Винаги са много мнителни за германските и японските автомобили на старо... Може всички карате само нови.... Сигурно DACIA
  • #7
    Сервиз ( преди 7 месеца )
    ще чакате кво ще чакате , между другото няма много да се чака.
  • #6
    Benz ( преди 7 месеца )
    Каквото и да си говорим, тук става въпрос за автомобил на възраст около 15 години. Дето се вика всякакви изненади могат да се очакват от него. И тук важи максимата - да не се купува най-евтиния екземпляр в интернет.
  • #5
    анонимен ( преди 7 месеца )
    управлението едно такова, малко халтаво, ако трябва да го съпуставя с Х3, не е директно. Това най-не ми хареса в колата. Като цяло е отговор на Е83, от Ц клас правят сув, но за мен двигателите им са кекави от тоя период. Чекът ще ти е най-малкият проблем. Държат цена, въпреки вскичко, особено бензиновите. Може би газ, не е най-доброто за тях. Колкото за бъдещето на такава кола, ако си я купиш, трябва да си подготвен. Информационно и финансово. Също и за много други.
  • #4
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Историо, никои не ти пречи да си купиш нов Бенц, затова и СС са получили награда. Явно с химикалките си наясно, да не бачкаш в книжарница? По същество, описаното е валидно за абсолютно всички коли, без значение от марката. Понеже е повърхносно, аз ще вляза малко в конкретика. Купих такъв на 175 хил. км. проверих двигателя по код, заради балансиращия вал. Обслужена кутия, отлично работеща. Колата беше с мнго добър салон, с дебела кожа, има добър звук. Комфортен и стабилен. Но леко муден,
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Аз съм от село. Джипките за нас за RAV-4-ки, CR-V-та и Витари. Не са баш най-високопроходимите, но са здрави и надежни, а ако па се случи, да има пролем ремонтите са на СИМОВЛИЧНИ ЦЕНИ! Проблем с електрониката? Модеилите 2015-та бяха смяна на чип, дето беше 200 лева с работата. Мерцедеса? Търсиш ВТОРА РЪКА компютър, да е под 600 лева. Нов ... китайско копие и струва 2-3 бона. Ех, новите хибриди и те има скъпи чипове, ама чисто нов не е 3 бона, а 550 лева.
fallback
Последни