fallback

Пет проблемни японски седана от началото на века

Тези модели са загубили най-много надеждност през годините

За мнозина японските автомобили са еталон за надеждност. Казват, че такива автомобили могат да изминат стотици хиляди километри без нито една повреда. Всъщност това не е съвсем вярно. Ето пет седана от Страната на изгряващото слънце, излезли в началото на века, които са на обратния полюс като надеждност.

Пет проблемни японски седана от началото на века (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #4
    Hvaliprats ( преди 3 месеца )
    Най-здравите модели са японски. Тия тука са просто недоразуменията, но дори и те са по-здрави от най-здравите немски модели.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Статията описва естествената реалност. Японските не се чупят по-малко от останалоите коли - всъщност, ако вземем предвид по-бедното оборудване и вечно изоставащите технологии, се чупят повече. Дето се вика, ако ще карам остарял дръггеелл, поне да е здрав, но не би. Само един път съм си взимал японско (ново), но след като в първите 6 м прекара 1 м в официалния сервиз, и пак не можаха да отстранят всичките му проблеми, вече бягам надалеч.
  • #2
    От собственик ( преди 3 месеца )
    През 2011 г. си купих втора употреба Тойота Авенсис, произведена през март 2003 г. Това са най- първите бройки, които би трябвало да имат всички "детски болести" за модела. Единствения проблем е разхода на масло и е заводски дефект заради неправилни сегменти. След смяна на сегментите разхода на масло става НУЛА. Освен това е имало сервизна акция за този проблем. Що се отнася до ангренажната верига, тя отдавна е консуматив при всички автомобили, така че този "проблем" не го броим.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко много глупости на едно място:))
fallback
Последни