fallback

Honda вдигна във въздуха три SUV, за покаже колко са здрави на теглене

Компанията демонстрира възможностите на TrailSport по нестандартен начин (ВИДЕО)

Северноамериканското подразделение на Honda пусна необичайна реклама за кросоувъра Passport TrailSport, демонстрирайки колко здрави са стандартните му устройства за теглене. За целта три коли бяха повдигнати във въздуха с кран, окачени една на друга.

Според производителя предните „уши“ за теглене на Passport са проектирани да издържат двойно теглото на самото превозно средство. Първият сив кросоувър беше окачен на кран, червена кола беше окачена на теглича, а бяла беше закрепена към нея по същия начин.

Предната броня на сивия джип се озовала на височина около 30 метра от земята, като натоварването на предните опорни точки надхвърляло 6,3 тона. От Honda уточняват, че предните „уши“ са направени от чугун и са проектирани да се откъснат при челен сблъсък.

За щастие те останаха непокътнати по време на каскадата, предотвратявайки падането на трите всъдехода на земята. В допълнение към оборудването за теглене, версията Honda Passport TrailSport е оборудвана с подсилено окачване, предпазни плочи и гуми за всякакъв терен.

Под капака има 3,5-литров V6 с атмосферно пълнене, който произвежда 285 к.с. (355 Нм) и работи с 10-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.

fallback
  • #13
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    До 12. За целта трябва да натиснеш върху заглавието на клипа. По този начин ще ти го отвори в YouTube. Другият вариант е след като вече си пуснал клипа в статията, да натиснеш логото на YouTube долу в дясно, което пък ще ти отвори клипа в YouTube. Дано да съм бил полезен!
  • #12
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ех! Смешници! Позволете ми да си пускам видеот на цял екран!!!!
  • #11
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    До трола от тролфермата. А троловете сте психопати които работят с патологични лъжи за които не могат дадат източник на информация или да цитират. Винаги е нещо от рода че са спали с 30-те ми сестри и десетте братя.
  • #10
    ХаХа ( преди 1 седмица )
    Тесла работят с желязна руда с високо съдържание на въглерод ,Тротитротка.
  • #9
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Защо нарочно са проектирали чуплив детайл? Това добро решение ли е или лошо след като идва от японци? Нали японците предлагат правилните решения а Тесла грешните? Защо японското счупено е добро решение?
  • #8
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    До 5 и останалите *** от trol-фермата, които са тук за заяждане а не за обективност. Как ще коментирате тази част от статията " От Honda уточняват, че предните уши са направени от *** и са ПРОЕКТИРАНИ да се ОТКЪСНАТ при челен СБЛЪСЪК."
  • #7
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    До 5. И откъде ти хрумна тази гениална мисъл? Доколкото си спомням, тестваха теглича на пикапа на Тесла на НАТИСК и издържа почти 5 т, което са два пикапа. Теглича не е проектиран за натиск, А за ОПЪН, точно както е в клипа, така че ще издържи и 5 пикапа закачени по този начин!
  • #6
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    До 4. Вече ме е срам да повтарям съвета си, а не знам вас дали не ви хваща срам, да не го спазвате? Съвета е " моля прочетете статията до КРАЯ, опитайте се да разберете написаното и чак тогава коментирайте!" Цитирам: "червена кола беше окачена на ТЕГЛИЧА"
  • #5
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тесла Сайбъртрък ще се счупи при само една закачена бройка.
  • #4
    До #3 ( преди 1 седмица )
    За ремаркета се ползват тегличи, а за излезли от пътя коли си има трактори и специализирани камиони.
fallback
Последни