fallback

80-метрови камиони ще се движат по пътищата на Европа

В Нидерландия е създадено полуремарке с рекордна дължина (ВИДЕО)

Нидерландската компания Nooteboom Trailers разработи и произведе изключително дълго полуремарке, което е с рекордна дължина - 75 метра и 35 сантиметра. Революционният модел се нарича Super Wing Carrier XL (SWC-XL) и в най-дългата си версия може да бъде удължен четири пъти.

Super Wing Carrier XL

Рекордната по дължина версия е с индекс SWC-91-24V(QP). Системата на ремаркето е предназначена за транспортиране на най-новите роторни лопатки на вятърни турбини, чиято дължина надвишава 85 метра. Характеристиките на Super Wing Carrier XL са описани подробно на уебсайта на производителя.

От там става известно, че се работи по патентованата технология на конструкцията на Nooteboom "Wing Shaped Beam", която позволява много ниска транспортна височина по цялото разширение, като се започне от натоварения "коренен" край на перката на ротора.

Super Wing Carrier XL

Поради увеличеното тегло на все по-дългите перки, предната част на ремаркето е оборудвана с 2-осна система от Jeep, която пасва на камион 8x4. Задната част на Super Wing Carrier XL има четири махови оси.

Разширеният товарен под може да бъде удължен на няколко етапа до над 75 метра (75.35 м). С помощта на специална система водачът може да регулира извивката на ремаркето, за да съответства на формата на пътя, осигурявайки оптимален баланс между просвет и транспортна височина.

Тъй като по-дългите перки на ротора са особено по-тежки и по-високи в основата си, стабилността изигра решаваща роля в дизайна на SWC-XL. Чрез интегрирането на кормилната система в шасито е постигната допълнителна стабилност отпред.

В допълнение, изключително устойчивите на усукване греди на шасито и широката 2840 мм талига на задния мост осигуряват допълнителна стабилност. Основното предимство на Super Wing Carrier XL е краткото време за товарене и разтоварване и лекотата на работа.

Дистанционно управляваните хидравлични опори позволяват бързо и лесно разширяване на товарната платформа. Гредата на колесника предпазва долната част на лопатката на ротора от повреда по време на транспортиране. Освен това междуосието от 1510 мм не надвишава 12-тонното натоварване на ос, регламентирано в цяла Европа.

Преди серийното производство и пускането на пазара, ремаркето е предадено за щателни тестове на международната транспортна компания LASO Transportes от Португалия. Тази система вече е тествана там, но сега предстои и второ ремарке да бъде доставено, което ще се случи през месец април, тази година и върху което ще бъдат проведени допълнителни тестове.

fallback
  • #5
    Явор Тонев ( преди 3 дни )
    След всяка голяма глупост следва още по голяма. Докога?
  • #4
    анонимен ( преди 4 дни )
    Този 80м влак няма да получи хомологизация за обществени пътища. Едвам едвам разрешиха на ТИР-ве да прикачват ремакре и станаха 40-45м (засега съм ги виждал само по магистрали в Испания). Дори с пилотиращ конвой - това чудо може да има проблеми по магистрала, а да за минаване през наслено място е повече от абсурдно.
  • #3
    до долния ( преди 5 дни )
    Така пренасяха и секциите за самолети Аеробус между Франция Германия Англия и тн на камиони баржи затваряха цели квартали рушаха къщи и тн. После направиха отделни поточни линии във всяка държава и спряха. Та и тука така безсмислена работа
  • #2
    Гост ( преди 5 дни )
    Предстои демонтаж на вятърен парк в Германия,поради спиране на субсидиите за "зелена" енергия.Затова са необходими ремаркетата.
  • #1
    анонимен ( преди 5 дни )
    Супер, ама знаете правилата, който е камионджия - придружаващи коли, аварийни оранжеви, разрешения от всяка община, дали може изибщо да минава ... Аз чеснто казнао, ако съм кмет на енд а община, ще пунса макс 1-2 такива на година, че ако им стане навик, ще убият трафика хептен.
fallback
Последни