IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Huawei прати автомобилния ключ в миналото

Шофьорите няма да се нуждаят и от смартфон, за да влязат в колите си

Huawei официално представи своя флагмански SUV - AITO M9, който разполага с модерни технологии и нови възможности за комуникация с автомобила. Премиерата се състоя в рамките на Huawei Pura Pioneer Festival и презентацията Hongmeng Zhixing, където бяха представени ключовите иновации на марката.


Huawei AITO M9


Основната характеристика на AITO M9 е цифровият ключ Star Flash, който замества традиционните ключове и осигурява автоматично взаимодействие с автомобила. Според Ю Ченгдонг - ръководител на Huawei Smart Car Solution, новата система прави шофирането по-удобно и по-безопасно.

Ключът Star Flash позволява на собственика да отключи колата, без да се налага да изважда телефон или физически ключ и да контролира дистанционно паркирането. В същото време автомобилът автоматично ще поздрави шофьора, когато той се приближи. Сред най-важните характеристика е и възможността за споделяне на ключа с членове на семейството или доверени лица.

Huawei е разработи тази технология съвместно с компаниите Shanghai HiSilicon и Yuanfeng Technology, създавайки система с основен модул в кабината и четири външни сензора, които осигуряват стабилна работа и точност на разпознаване на собственика.

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    китайската автомобилна техника не е иновативна щом казваш виж продажбите на европейските производители на китайския пазар
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Auto fan ( преди 1 ден )
    Моля редакторите да не рекламират усилено китайската техника, която не е иновативна а копира западни технологии.Мерцедес и БМВ имат от години цифрови ключове.KIA EV9 също има от 2023!!!. Можеш да го споделяш с членове на семейството. Вместо това редакторите да предлагат качествена техническа информация.Конкретно за този автомобил не се знае с какви батерии и технология разполага, какво са електромоторите , каква е архитектурата 400v, 800v, 1000v?
  • #8
    3 rate up comment 8 rate down comment
    q ( преди 2 дни )
    Естествено че сме против ние тука. Чиче Го6е си кара 20+ неразличим от нов и само за ценители автомобил. Естествено, че като е седма ръка ще има проблем я със софтуер, я с хардуер. Затуй стар мерцедес или тойотка и каране с доливане без обслужване и сервизи.
  • #7
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    21 век и ключ за автомобил при положение че всеки ползва смарт часовник
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    4-ти, историята е прсото да покаже, че понякога "ниско технологичните" неща, са много по ефективни от "високотехнологичните". Дали е вярна или не, е съвсем друга тема
  • #5
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Кой им е казъл на тези хора че искаме автомобилния ключ в миналото? Или че искаме 10 тъчскриин екрана в купето? Или постоянна свързаност на колата за да може да пеее на производителя непрекъснато какво правим, за къде пътуваме, кой е в колата, с ква скорост се движим, кои знаци спазваме и тн.! Кой е казал че иска да си управлява чистачните през тъчскриин или накъде да духа парното?
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 2 дни )
    Само че това е много тъпо история. Графичният прах, който се отделя от моливите може да създаде проблем на апаратите за пречистване на въздуха. И тъй като в космоса не може да се проветри, а все пак става въпрос за място от няколко куб. метра, в което се живее с месеци, се гледа всяка подробност. Не мисля, че и руснаците са ползвали молив.
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    ВСички тези неща ми напомнят за една история, разказвана при различни обучения: НАСА тръгнали да правят химикалка за космоса. Хвърлили шепа милиони, нищо. Срам не срам - питали руснаците - с какво пишете в космоса. Те им показали един молив. Та понякога, стар изпитан метод е за предпочитане. т.е физически ключ, както и сега модата на физическите бутони се завъща.
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Софтуерът ЩЕ се бъгне ...все някога. Също така е интересно какво се случва (не ако, а) когато колата остане без ток (изтощен до крайност 12V-ов). Важното е технологии да има, а че оскъпяват МПС-то и са безсмислени, не го изтъкваме в прес-съобщенията... :-(
  • #1
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Аз се обърках нещо. Значи не е ключ ама все пак е ключ само, че електронен, който все пак трябва да е на някое електронно устройство. И как това нещо прави шофирането по-удобно и безопасно? А ако софтуера се бъгне какво правим? Жестока иновация.