fallback

Цирк: Електрическият Jaguar Type 00 дебютира с... дизелов генератор

Появата на модела на Седмицата на модата в Париж мина с гаф, който не остана незабелязан (ВИДЕО)

Електрическият Jaguar Type 00 зае централно място на Седмицата на модата в Париж, но бляскавото му представяне беше помрачено от гаф на организаторите. Няколко минути преди началото на демонстрационните снимки футуристичният EV беше зареден с помощта на дизелов генератор. А това предизвика доста критики, тъй като моделът се позиционира като стъпка към екологично бъдеще.

Боядисаният в матово синьо Ultramarine електромобили, беше каран по улиците на френската столица с известния ирландски актьор Бари Кеоган. Дизайнът на колата привлече огромно внимание, но скандалната ситуация с използването на дизелов генератор за презареждане предизвика смесени чувства сред публиката.

В самата компания обаче всички са оптимисти. Управляващият директор на Jaguar - Роудън Глоувър, продължава да говори за трансформацията на марката за електрическата ера. Първият сериен електрически автомобил Jaguar се планира да бъде пуснат на пазара до края на 2025. Това ще бъде GT с четири врати и ще олицетворява радикалния дизайн на Type 00, съчетаващ лукс, аеродинамика и висока производителност. Автомобилът ще има пробег от 692 км и пикова мощност от 999 к.с., което обещава вълнуващо изживяване при шофиране.

При разработката на бъдещото EV екипът е черпил вдъхновение от легендарните модели на Jaguar, адаптирайки тяхната динамика за модерно електрическо превозно средство. Идеята е да се създаде кола, която позволява на шофьора да кара уверено с висока скорост за дълги периоди от време. По време на тестовете в завода в прототипът е достигнал скорост до 258 км/ч.

fallback
  • #19
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    До 18. Ако на бензиностанциите през деня бензина е безплатен и си плащаш само акциза, а нощно време има такса от допълнителни 2 лв върху 2,50, кога ще зареждаш? На 4,50 през нощта защото ти е по-удобно или на левче през деня? Защо мислиш че шофьорите на камиони ще са глупави и няма да заредят евтината енергия през деня? Все пак имат задължителна 45 минути на почивка на всеки 4,5 час с шофиране, през която могат да заредят за следващите 9 часа шофиране. Т.е. не е задължително да зареждат на всяка
  • #18
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    Други мои думи които повтарят, са че няма нужда да се притесняваме, че засаждането на чернозем с фотоволтаици ще продължи е защото ще започнат да фалират един по един. Бъдещето не е на продажбата на възобновяема енергия, а собственото производство, защото таксата пренос в България може да е 7 стотинки, но в Германия е 40-50 стотинки за киловатчас.
  • #17
    Хехе ( преди 8 месеца )
    Ще зареждат денем и ще работят нощем камионите,тротитротка.
  • #16
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    Другото което казват е, че няма никаква нужда от забрана на въглищни централи за 2040, защото ще се фалирали до една-две години, заради евтиният ток от възобновяеми източници.
  • #15
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    До ха-ха. Какво става? Да не завъртя дупето и да даваш доказателства в подкрепа на моите изказвания? Ето, че само в една статия която си дал, са дали доказателствата че е дошло времето за десетина неща за които говоря от години, а вие ВЯРВАТЕ, че НИКОГА НИКОГА НИКОГА няма да се случат. Накратко в новината се казва че на всеки обяд електромобили и камиони могат да зареждат с безплатен ток, като си плащат само мрежовите такси, които към ден днешен са 7 стотинки на киловатчас с ДДС.
  • #14
    Японеца ( преди 8 месеца )
    След няколко години всички електрички ще имат ДВГ удължител на пробега. Батерия максимум 20кВ! Вече работи при Мазда и Нисан.
  • #13
    Лудория ( преди 8 месеца )
    Аз харесвам няколко стари модела на Ягуар. Харесвам как изглежда и се движат, не съм притежавал и ремонтирал. Jaguar XJS (преди пластмасовите body kit-ове), Jaguar XJ6 Coupe, Jaguar F-type от по-новите са прекрасни автомобили.
  • #12
    Гост ( преди 9 месеца )
    Това е електрическото бъдеще.Електрокар зареждан с дизелов генератор.
  • #11
    РУК ( преди 9 месеца )
    Основния проблем е, че дизеловия генератор е по-красив от колата!
  • #10
    Астрид от покрива ( преди 9 месеца )
    Пипелота,мила,толкоз ли беше трудно да се разровте в нетя и да разберете че иде реч за коцепткар...
fallback
Последни