Основният продукт на почти всеки производител на автомобили през годините е бил масовият - да те закара на работа или да свърши основните задачи на семейството. Практичен, икономичен, надежден, но скучен. Няма как, задължително оръжие в арсенала на всяка марка. Но после маркетинг отделите започнаха да осъзнават, че могат да спечелят много - и от продажби, и като репутация - ако превърнат скромната семейна кола в нещо далеч по-вълнуващо с цената на умерени корекции. Ето най-добрите такива образци през годините.
Скромни коли със спортен дух (ГАЛЕРИЯ):
1994 - Subaru Impreza Turbo
За разлика от повечето автомобили в този списък, Subaru Impreza 2000 Turbo (известен и като WRX) беше замислен като обикновен, семеен модел.
Пристигайки в Европа през 1994 обаче, Impreza 2000 Turbo нанесе на тогавашната местна бригада хотхечове удар, който тя нямаше да забрави. Японката произвеждаше 208 к.с. от своя 2-литров турбодвигател, и ускоряваше до стотака за 5,9 секунди благодарение до голяма степен и на задвижването на четирите колела.
Impreza също беше сравнително изгодна финансово. В Обединеното кралство, един от най-големите експортни пазари на марката, тя се продаваше като седан само за 17 499 британски, а като спортното комби струваше допълнително 500 лири.
За разлика от повечето автомобили в този списък, Subaru Impreza 2000 Turbo (известен и като WRX) беше замислен като обикновен, семеен модел.
Пристигайки в Европа през 1994 обаче, Impreza 2000 Turbo нанесе на тогавашната местна бригада хотхечове удар, който тя нямаше да забрави. Японката произвеждаше 208 к.с. от своя 2-литров турбодвигател, и ускоряваше до стотака за 5,9 секунди благодарение до голяма степен и на задвижването на четирите колела.
Impreza също беше сравнително изгодна финансово. В Обединеното кралство, един от най-големите експортни пазари на марката, тя се продаваше като седан само за 17 499 британски, а като спортното комби струваше допълнително 500 лири.


0