IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi и Mercedes се „захапаха“ в социалните мрежи

BMW беше поканен да се включи в играта, но отказа

Противопоставянето между големите производители не е нищо ново, особено когато става въпрос за трите водещи германски премиум-марки. В случая Audi реши да се позабавлява за сметка на Mercedes-Benz на официалната си страница във Facebook в Бангладеш, като използва легендарната G-Class. И това доведе до размяна на интересни закачки между двата производителя..


Audi vs Mercedes


От Audi написаха, че способността на електрическия G580 да се върти на 360 градуса на място го прави перфектен инструмент за „начертаване“ на Четирите пръстена върху асфалта. Имаше и съобщение: „Хубави пръстени! Благодаря на Mercedes, че остави нашата следа в Гулшан (това е баровският в столицата Дака и най-голям град в Бангладеш.“

Отговорът на Mercedes не закъсня, че като местното представителство публикува снимка на две коли и следното съобщение: „Здравей Audi… Щастливи сме да осигурим най-голям интерес към публикация на Audi. Следващият път добавете два Mercedes – може да ви донесе още повече.“


Audi vs Mercedes


На следващия ден Audi реши да покани BMW да се присъедини към забавлението, като публикува изображение на Q8 заедно с BMW 7-Series с надпис: „Здравей, BMW. Нека си вземем кафе, докато другите ни гонят.“ Баварците обаче решиха да не участват в играта.

Социалните мрежи са предпочитано място за закачки и рекламни войни между водещите германски производители на премиум автомобили. Това започна още през 2009 с билборд на A4 в богат квартал в Калифорния с надпис „Твоят ход, BMW“. Баварците отговориха кратко, като купиха рекламно пространство точно до плаката на Audi, за да покажат 3-Series заедно с отговор "Шах и мат". Audi отмъсти с още по-голям билборд на R8 и следното послание: „Вашата пешка не може да се мери с нашия цар“.


Audi vs BMW


Това не беше краят на историята, тъй като BMW плати за дирижабъл, изобразяващ автомобила Sauber F1, задвижван от BMW V8, и надпис „Играта приключи“ над билбордовете. Шегата продължи с още един плакат от Audi на R8: „Време е да проверите луксозната си eмблема. Може да е изтекла.“ BMW отказа да отговори, като реши да насочи рекламните си усилия другаде.

0 от 500