fallback

Mercedes-Benz ще съкрати всеки седми служител в Китай

Германският производител влиза в режим на строги икономии

В условията на трудна пазарна среда и трансформация на автомобилната индустрия Mercedes-Benz трябва да коригира бизнеса си, като това е абсолютно наложително. Рационализирането на бизнес процесите и организационната структура означава рационализиране и съкращаване на бизнеса, така че това ще засегне някои служители. Затова и Mercedes-Benz ще съкрати до 15% от персонала си в Китай, твърди изданието The Paper, като разкрива част от плановете на компанията.

Mercedes-Benz

В тях се посочва, че Mercedes-Benz си е поставил за цел намаляване на производствените разходи с 10% до 2027 , затваряне на неефективни заводи, по-ефикасно използване на съществуващи заводи и оптимизиране на веригата за доставки. Точният брой на работниците, засегнати от съкращенията, не се споменава, но според информации в различни медии до 20 000 души ще загубят работата си по света.

През 2024 представянето на Mercedes-Benz се е влошило - приходите са паднали с 4,5%, а печалбата преди лихви и данъци (EBIT) се е сринала с 31%. В Китай и Германия цифрите са по-лоши от средните за света - в Китай приходите са намалели с 8,5%, в Германия - с 12%. Акционерите не очакват ситуацията да се промени през 2025 г. Продажбите на автомобили също са надолу - с 3% в световен мащаб и с 6,7% на китайския пазар.

Mercedes-Benz

Съкращаването на 15% от китайската работна сила означава, че Mercedes-Benz ще се раздели с всеки седми служител. Според Bloomberg първите съкращения ще засегнат финансови мениджъри и търговци. Китайски журналисти твърдят, че съкращенията вече са започнали, а договорите на служителите със срочни договори не са удължени.

fallback
  • #6
    Мдаа.. ( преди 2 месеца )
    Грешка, бонусченцата на олигархично административните директорченца са 8 цифрички, не 6.. Това в техният свят са нормални неща, просто се прибавят последно време по една две нулички отзад на бонусченцето, за разлика отпреди години, но те онези ръководители и шефове в Benz тогава имаха съвест, и визия. И имаха представа от инженеринг.
  • #5
    Мдаа.. ( преди 2 месеца )
    Бонусчета на германските олигархично административни директорчета шефченца имат по 6 цифрички а някой даже са и два три пъти в годината.. Оттам тръгват нещата надолу, защото зада ги има тия бонусченца се дава ход едни колички да бъдат едни такива неадекватнички откъм ценички на фона на скапаната работа на едни инженерченца от Индия дето имат 2.50 по математика.. с якостни свойства на металите по икономичничко за по дебела печалбичка.. и сега германците ще хапнат бананчеее.. и то май с кората
  • #4
    Имаше една реклама ( преди 2 месеца )
    Ние не продаваме стоки а задоволяваме нужди
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    С края на дизела изчезват, а плебса да се научи, ако иска да пести гориво може и да не кара колата до магазина.
  • #2
    q ( преди 2 месеца )
    Скоро и другите премиуми. Че тая година Шайоми искат да продадат "само" 300 000 автомобила. Това са 300 000 непродадени точно от тези горните. Ами Ли Ауто, ами Хуавей - свърши се, сладкия живот. Мерцедес могат да разчитат единствено на китайските си собственици да ги извадят от батака.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Скоро ще съкратят всеки 3-ти а след това и всеки 2-ри
fallback
Последни