fallback

Toyota обнови един от европейските си бестселъри

Компактния кросоувър C-HR получи нова топ-версия High Hero

Японският производител Toyota представи нова версия на своя компактен кросоувър C-HR, който е сред най-популярните модели на марката в Европа. Тя се казва High Hero, като заменя предишната Premiere Edition. Автомобилът получава разширен списък от технологии, уникални дизайнерски решения и три хибридни задвижващи агрегата.

Toyota C-HR High Hero

Ключовите промени включват нов цвят на каросерията Metal Oxide, който може да се комбинира с двуцветни дизайнерски опции. Предната решетка и задната броня са боядисани в цвета на каросерията, а 19-цоловите джанти вече имат матово сив нюанс.

Интериорът вече включва седалки, тапицирани с изкуствена кожа и велур в червено Бордо, панорамен покрив и 64-цветно вътрешно осветление.

Toyota C-HR High Hero

High Hero ще се предлага с три варианта на задвижване: 1,8-литров хибриден двигател (140 к.с.), 2,0-литров Hybrid 200 и Plug-in Hybrid 220. Всички версии са оборудвани с най-новата система за безопасност Toyota Safety Sense.

В допълнение към новото ниво на оборудване, Toyota актуализира C-HR GR Sport Premiere Edition. Тази модификация получава 20-цолови джанти, спортни седалки и подобрена аудио система JBL.

Още снимки на новата топ-версия на C-HR - вижте в галерията:

fallback
  • #27
    до 26 ( преди 1 месец )
    Напълно съгласен. Всеки да си купува каквото иска. Само ще те помоля за колегиално уважение, което се състои от три действия. Първо, да не караш със 110 в бързата лента с километри при 20 коли опашка след теб. Второ, да не разпространяваш постоянно крайни лъжи срещу електромобилите и нефактологична подкрепа на хибриди и водород. И трето, когато си говорим за храна или жени, или каквото и да е, да не прекъсваш разговора неканен, за да ни лъжеш, че Тойотка е най-здравата. Ще се справиш ли?
  • #26
    sas ( преди 1 месец )
    Положението е патологично... Не може да се приеме, че има и друга гледна точка. Нали за това има избор,за всеки влак си има пътник? Антитрол, нека Тойота си продава (в особено големи количества) ***, пък ти си карай си премиума или Теслата. Ако това те къдри - ти си ги разбрал нещата, а другите са будали :)
  • #25
    Антитрол ( преди 1 месец )
    ВЯРВАШ ли си? Колко грама CO2 на километър са изискванията за евро 6? Говори с цифри а не с ВЯРВАНИЯ? За какво са глобите, ако ги покриват?
  • #24
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    За умствено обременените повтарям: няма как да продаваш в ЕС, ако не покриваш Евро 6. Иначе всеки е свободен да вярва в каквото си иска. Опитах се да внеса яснота по някои технически въпроси, но положението явно е патологично.
  • #23
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 22. Ако днес през 2025 година, Toyota не може да покрие емисиите за евро 6, ВЯРВАШ ЛИ, по-точно продължаваш ли да ВЯРВАШ, това което ВЯРВАШ и повтаряш от 2 години, че Toyota вече покрива емисиите за евро 7? Дай новина за пула с тесла и се загледай в реториката? Още в заглавието обикновено пише - Toyota ще КУПУВА квоти от Тесла. Обясни какво означава да покрива евро-6 но да не може да покрие лимитите? Какви са тези лимити?
  • #22
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    До 20: Евро 7 още не е влязло в сила, така че коментарът е напълно безсмислен. А основните му противници са електромобилкаджиите, защото Евро 7 въвежда лимити за финни частици от износване на гуми и спирачки, с което имат проблем на менно по- тежките електромобили.
  • #21
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    До 18: Факт е общия пул. Предположението че Тойота няма да покрие лимитите тая година е вярване. Би било добре да се осведомиш за значението на думите които използваш, за да не навлизаме в излишна полемика.
  • #20
    до 16 ( преди 1 месец )
    Ако имаше малко интерес към обективността у тебе, щеше да знаеш че: още преди 2 г. един от изпълнителните директори на Тойотка за Европа предупреди, че сегашните ибриди не покриват Евро 7; Тойотка беше една от най-активните в лобирането и делата срещу ЕК, искайки отпадане на Евро 7 - дали щеше да го прави, ако лесно го покрива?; и последно - пулът с Тесла, който според теб не е договор, но според юристите е. Както виждаш, не говорим празнословно като тойоткаджия само на база какво ни се иска.
  • #19
    до 16 ( преди 1 месец )
    Тойоткаджия по гръб никога не пада! Вместо да си измисляш, не е ли по-добре да се осведомиш? Неосведомеността си остава характерна черта на тойоткаджиите.
  • #18
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 16. Наистина ли си толкова заблуден и ВЯРВАЩ? Хайде потърси тези ФАКТИ и тогава ела да ръсиш ВЯРВАНИЯ. Дотогава не ни губи времето как Toyota има емисии под исканите 95 грама за километър, но не изпълнява лимитите за под 95 грама. Последно? В кое от двете ВЯРВАШ защото двете са невъзможни? След като ще купува от Тесла, дали ги изпълнява? Дали хибридите свалят емисиите на парка? Четирите милиона хибрида които развяваше преди малко?
fallback
Последни