Всъдеходното 911 Dakar ще се завърне в гамата на Porsche, но в техническо отношение ще бъде значително по-различно от своя предшественик. Според британския Autocar обновеното купе ще получи хибридна електроцентрала от 911 Carrera GTS и, подобно на спортния автомобил преди обновяването, ще бъде пуснат в ограничено издание.
Първата партида от 911 Dakar се състоеше от 2500 автомобила. Производството им отне две години, като в сравнение с оригиналната Carrera GTS, версията 911 Dakar има с 50 мм повече просвет, а регулируемите амортисьори позволяват повдигане на каросерията с още 30 мм и развиване на 170 км/ч. Купето е с активни стабилизиращи щанги, задно предаване, алуминиеви халки за теглене и 12-волтов контакт за допълнително осветление на покрива.
Под капака има 3,0-литров шестцилиндров двигател с двойно турбо с мощност 480 к.с. и 570 Нм въртящ момент, съчетан с осемстепенна роботизирана трансмисия PDK. Версията 911 Dakar има задвижване на всички колела, но със собствени настройки.
На свой ред 911 Carrera GTS в каросерията 992.2, за която се твърди, че ще споделя технологията си с актуализирания 911 Dakar, използва инсталация T-Hybrid, базирана на 3,6-литровия боксер. Двигателят е оборудван с един турбокомпресор, на чийто вал, между колелата на турбината и компресора, е монтиран компактен електродвигател (15 к.с.).
Друг електрически мотор (54 к.с., 150 Нм) е интегриран в роботизираната скоростна кутия PDK. Комбинираната мощност е 541 к.с. и 610 Нм. 911 Carrera GTS със задно предаване ускорява от нула до 100 км/ч за точно три секунди, докато 911 Dakar изисква 3,4 секунди.