fallback

Най-големият SUV на Volkswagen получи нов, икономичен мотор

Teramont Pro ще се предлага с 2,0-литров двигател в два варианта на мощност

Volkswagen обяви началото на производството на новия си SUV - Teramont Pro, предназначен за пазара в Китай Китай. Това ще бъде първият автомобил на марката с двигател EA888 от пето поколение, който се отличава с най-нови технологии и мощни характеристики.

Двигателят EA888 2.0T се предлага в два варианта на мощност – 213 и 272 к.с., като максималният въртящ момент на топ версията достига 400 Нм. Инжекционната система от 500 бара осигурява висока термична ефективност и забележителни динамични характеристики - ускорението до 100 км/ч става за 7,6 секунди.

По отношение на екологията, новият Teramont Pro дава отлични резултати, като изразходва само 8,35 литра гориво на 100 км и намалява емисиите на CO2 с 3,2 г/км. Според Volkswagen подобни характеристики отличават най-големия като размери SUV на марката от конкурентите му на пазара.

Дизайнът на кросоувъра е претърпял значителни промени при второто поколение - актуализираните светлинни групи му придават по-спортен вид, докато някои елементи от неговите предшественици са запазени и така правят колата разпознаваема.

Размерите също са впечатляващи - 5158 мм дължина и 1991 мм ширина, което увеличава пространството вътре в автомобила за удобство на пътниците. В сравнение с предишната версия дължината се е увеличила със 106 мм.

fallback
  • #7
    Raiber ( преди 9 месеца )
    Джанката колкото и да се напъва не може да роди праскова!
  • #6
    анонимен ( преди 9 месеца )
    само 8,35 литра, било отличен резултат. Може, ако сме 2010 г... И пак а го докарали с икономично каране и попътен вятър.
  • #5
    До 3 ( преди 9 месеца )
    Еее, ама в Европа има задължителен АБС, задължителен ЕСП, задължителен ограничител на скоростта, задължителен "линеен асистент", задължително това, задължително онова, задължително трето, пето, включително Евро стандарт 843(2) и идващия Евро 956(666). Война по пътищата и около тях има да се води, не е шега работа!
  • #4
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ужассссс........
  • #3
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Много ми е интересно как в Китай и Корея продват дълги бази коли по-евтино както се знае Киа, VW и много друга, но решиха как за Европа тези коли трябва да са и по-малки/по-къси но и по-скъпи?
  • #2
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ако го оставят без мотор, икономията на гориво ще е 100%
  • #1
    Неразбирач ( преди 9 месеца )
    Рядко има фирми с толкова безличен дизайн,как малко не са се постарали.
fallback
Последни