fallback

DS най-после изпревари BMW и Audi (по цена)

Френският производител приема поръчки за новия си флагман N°8

Френският производител DS обяви цените на новия си флагман - електрическия кросоувър N°8. Той ще се предлага в три модификации и две нива на оборудване, като цената му надвишава този на конкурентите модели от BMW и Audi.

Кросоувърът излиза на пазара в три модификации с мощност от 230 (FWD), 245 (FWD Long Range) и 350 к.с. (AWD Long Range). Благодарение на възможност за временно усилване те ще развиват съответно 260, 280 и 375. Първите две версии са с предно задвижване, а последната е с два електромотора. 

Ускорението от 0 до 100 км/ч при топ-варианта отнема 5,4 секунди, докато при моделите с един двигател то е 7,7 и 7,8 секунди. Повече мощност означава по-голяма батерия и по-голямо тегло. Затова версията с 245 к.с. е по-бавна от този с 230 к.с.

Батериите за флагмана на DS са произведени във Франция, като по-малката е с капацитет 74 кВт/ч, а по-голямата – с 97,2 кВт/ч. Версията Longe Range има най-голям пробег – 750 км, като в градски цикъл той е 909 км (по цикъла WLTP). Цифрите за DS N°8 FWD и N°8 AWD Long Range са съответно 550 и 688 км.

Батерията поддържа зареждане с мощност 160 кВт. За 27 минути може да се напълни от 20 до 80%, а 10 минути ще осигурят допълнителни 200 км пробег. Кросоувърът ще се предлага в две нива на оборудване - Pallas и Etoile. Първият вариант е наличен за модификации FWD и FWD Long Range и включва сензори за паркиране, адаптивна система за възстановяване, акустично остъкляване, фоново осветление и двузонов климатроник. От своя страна, Etoile е съвместим с всяка задвижваща система и предлага, наред с други неща, цифрово вътрешно огледало, функция за съраунд изглед, проекционен дисплей и електрическа задна врата.

Освен това има четири допълнителни пакета - Tech, Absolute Tech, Comfort и Absolute Comfort. Има пет варианта за цвят на купето, като кросоувърът може да бъде поръчан с черен покрив и в двуцветен дизайн.

Цените на DS N°8 на родния пазар започват от 59 200 евро, като версията FWD Long Range струва най-малко 63 300 евро. Вариантът със задвижване на всички колела започва от 74 600 евро, като с всички опции цената му скача на 86 000 евро. Това означава, че електромобилът е по-скъп от моделите на големите конкуренти в този клас Audi и BMW (именно те бяха посочени от ръководството на френската марка при премиерата N°8).

За сравнение Audi Q4 Sportback e-tron стартира от 46 990 евро, а BMW i4 Gran Coupe започна от 57 600 евро. Ако се гледат по-високите нива на оборудване, DS N°8 вече се конкурира с по-големи и по-утвърдени премиум електромобили, включително Audi A6 Sportback e-tron (66 420 евро), Mercedes-Benz EQE Sedan (70 050 евро) и BMW i5 (76 250 евро).

В същото време дори във варианта с най-високо оборудване електрическият модел не е най-скъпият DS на пазара. За сравнение DS7 Performance PHEV SUV започва от 75 800 евро, а луксозният седан DS9 Opera E-Tense 4×4 PHEV стартира от 89 250 евро.

Още снимки на електрическия DS - вижте в галерията:

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Майкааа.... 120 бона за базов Ситроен и 150 за "наточена" версия!!!
  • #16
    Е ( преди 10 месеца )
    Най-сигурния път съм фалита е когато непремиум не немска марка без имидж продава по-скъпо от немската тройка..примери бол. Жабата като видяла вола да го коват и тя вдигнала крака.ама. Китайщините на ситроен ще ги закопаят.отново :-)))
  • #15
    бачо Кольо ( преди 10 месеца )
    След пежо 406 всичко бледнее и като качество и като дизайн!
  • #14
    Шефа ( преди 10 месеца )
    МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ.
  • #13
    Мемфис ( преди 10 месеца )
    От страни и отзад- добре, но отпред!
  • #12
    А.В.Торът ( преди 10 месеца )
    Поне красив да беше... И тоя ще го продават колкото C6, на френски гееве и полуслепи дядовци
  • #11
    БайБоцимир ( преди 10 месеца )
    Добре де, щели да изпреварят БМВ и Ауди по цена, а дали може съпоставим и параметрите на сравняваните коли, че да видим за тези пари какво ще получим от всеки от брандовете?
  • #10
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Жалки марки като тази и вагена просперират единствено и само заради болният шовенизъм на тези две държави.
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    А по качество? Май последно време и алфите са добре като качество.
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Преди бях клиент на Ситроен, но този френски кич с характеристики от 2016 г. и цена на Мерцедес не ме привлича по никакъв начин.
fallback
Последни