През годините е имало много коли, които са заслужавали да успеят. И може би щяха да го направят, но ги провали двигателят им. Дали липса на здравина, ужасно фини, или слаби като мощност, няма значение. Понякога и комбинация от трите. Избирайки грешен двигател за тези автомобили, всички те бяха обречени от самото начало.
Страхотни коли, провалени от грешен двигател (ГАЛЕРИЯ):
Triumph Stag (1970)
Достъпен четириместен кабриолет с мощен V8 – какво да не харесате? Особено когато има и елегантен стил на Michelotti. Но този V8 беше 3,0-литров мотор, уникален за Stag, и страдаше от редица проблеми, включително слаби ангренажни вериги, изкривени цилиндрови глави и лошо качество на отливките. Това доведе до липса на поток от охлаждащата течност и последващо прегряване.
Достъпен четириместен кабриолет с мощен V8 – какво да не харесате? Особено когато има и елегантен стил на Michelotti. Но този V8 беше 3,0-литров мотор, уникален за Stag, и страдаше от редица проблеми, включително слаби ангренажни вериги, изкривени цилиндрови глави и лошо качество на отливките. Това доведе до липса на поток от охлаждащата течност и последващо прегряване.
За седем години бяха направени само 25 939 бройки, а само 10% от тях стигнаха до Америка, която беше ключов бъдещ пазар. British Leyland се надяваше на много повече: кола, която да съперничи на Mercedes SL както по продажби, така и по ръст.


1