fallback

Ето марките с най-много сервизни акции в Европа през 2024

Рекордьор е компания, която сме свикнали да възприемаме като символ на качество

Въпреки огромните бюджети за създававането на нови модели, все още е често явление дефектите в тях да се разкриват едва после, когато колите вече са в ръцете на купувачите си. Но в Европейския съюз съществува агенция, наречена Safety Gate, която следи за тези проблеми и се грижи дефектите да се отстраняват от самите производители за тяхна сметка. На базата на данните от Safety Gate е създаден и този списък на марките с най-много сервизни акции в Европа през 2024 година. Имайте предвид обаче, че по-предно класиране в тази ранглиста не значи автоматично по-лошо качество. Има и други фактори, които се отразяват на броя на сервизните акции. Някои компании имат на пазара много повече различни модели от други. Някои - особено тези от премиум сектора - са като цяло склонни да обявяват сервизни акции и сами, щом констатират проблем. Други, най-често от Азия, имат навика да изчакат да бъдат притиснати от регулатора, за да го направят. Така или иначе, от този списък ще научите и най-честите причини за отзоваване на автомобили - полезна информация, когато вземате решение за покупка.        20-те марки с най-много сервизни акции в Европа (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    Точно електромобилите са най-опасни, заблуда е как там няма обслужване, аз като отида за масло и филтри дилъра ми прави 50 хот спот чека както прави и пълна проверка през OBD, проверявайте си колите редовно не слушайте маркетолозите!
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ами логично е премиум автомобил да се вика повече . Това не означава , че като се вика е скапана кола , а точно обратното... Има фиидбек и си гледат клиентите да са доволниДачия ( или пък Лада ) дали е имала поне една за годината ? На никой не му пука , ако нещо има възможност да дефектира ... Просто чакат да се случи ...
  • #9
    piqnkata ( преди 2 месеца )
    Пхахах, само немски "премиуми"
  • #8
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Общата бройка няма никакво значение, а какви са сервизните акции. От 20 броя, Тесла отстранява 19 по интернет, а последната не е животозастрашаваща. Тойотка - болшинството от акциите са за животозастрашаващи дефекти: падащи колела, откачащи се спирачни апарати, чупещи се щанги на окачването, самозавиващи коли. Достатъчно е само човек да се зачете и никога, ама никога повече няма да се качи на японски "автомобил".
  • #7
    до 6 ( преди 2 месеца )
    Означава, че има по-малко животозастрашаващи дефекти и инженерни недомислици. Ако човек мисли за безопасността, със сигурност е добре да бяга надалеч от японските марки.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пежо има по малко сервизни акции от лексус . Това означава че е по качествено така ли.
  • #5
    Чичо ви ( преди 2 месеца )
    Колкото повече акции прави даден производител, толкова повече желае повишаване на РЕАЛНОТО качество и надеждност. Тук има един производител по средата на класацията, който не би трябвало да излиза от сервиза.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз досега с корейски и японско нищо не съм сменял, дори акумулатор не се е налагало, в сервиз не съм ходил освен обслужване.
  • #3
    Car guy ( преди 2 месеца )
    Мерцедес и всички останали...
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Наистина ли? Боже, никога не би ми хрумнало. Коментирай още нещо
fallback
Последни