fallback

В Jeep признаха, че колите им са станали прекалено скъпи

Отидохме твърде далеч с ценообразуването при някои модели, коментира шеф на марката

През 2024 година началната цена за Jeep Wagoneer беше 64 945 долара, а Grand Wagoneer надхвърли границата от 90 000 долара, което направи тези модели по-скъпи дори и от премиум конкуренти като Cadillac Escalade, особено след добавянето на няколко опции. Това ценово позициониране обаче предизвика критики както от потребителите, така и от търговците, принуждавайки Jeep да преосмисли стратегията си.

Jeep Wagoneer

На автомобилното изложение в Детройт през 2025 година Боб Бродердорф, ръководител на Jeep, открито призна, че компанията е отишла твърде далеч в опитите си да засили позициите си на премиум пазара. Според него ценовата стратегия, насочена към създаване на високо търсене, не е отчела важни нюанси. По-конкретно става дума за налагане на купувачите на скъпи опционални пакети, които затрудняват достъпа до желаното оборудване и разбираемо предизвикваха недоволство.

„Обединихме желаните опции в скъпи пакети, което направи получаването на необходимото оборудване твърде трудно. Работим, за да променим това и скоро клиентите ни ще могат да получат точно това, от което се нуждаят, без да се налага да надплащат за ненужни функции“, каза още Бродердорф.

За да коригира ситуацията, Jeep преразгледа ценовата си политика за 2025 година. Цената на Wagoneer е паднала с от $3000 до $6000, в зависимост от нивото на оборудване. Grand Wagoneer е с $7000 по-достъпен, като сега започва от $86 945. Освен това по-скъпите версии на Grand Cherokee са поевтинели с 4000 долара. Както отбеляза Бродердорф, тези намаления са настъпили без никакви съкращения на оборудване, подчертавайки ангажимента на Jeep да поддържа качеството на продукта, като същевременно възстановява доверието на клиентите и дилърите.

fallback
  • #8
    21М ( преди 5 месеца )
    * Зад всичко това стои Пужо/Пужо (Peugeot) чрез механизма им за купуване и унищожаване на конглокентни автомобилни марки. Италианците сега трябва да си върнат в свои ръце Fiat и брандовете на концерна Alfa Romeo, Lanciaа янките да откъртят от извратеняците Пижо Jeep, Dodge и Ram.Франкенщайнския "Стеналнтис" да им се смее цял свят, докато Renault ги смаже по продажби и си ги намеже на филийка като френски пастет.
  • #7
    21М ( преди 5 месеца )
    От началото на сагата Стелантис бе ясно, че това ще бъде билет за блатото а не рецепта за успех.Корпоративните плъхове и придворните им бубулечки, не се спират в нищо пред обслужването на личният им финансов, чисто кастов интерес. = хаос в управлението и ходове за бързи кратки печалби от превъртане на пари. Тия схеми доведоха до задънени улуци и блато за много от марките. Зад всичко това стои Пужо/Пижо (Peugeot) и механизма им да купуват и унищожават конглокентни автомобилни марки.
  • #6
    Дзвер ( преди 5 месеца )
    "... Боб Бродердорф открито призна, че компанията е отишла твърде далеч в опитите си да засили позициите си на премиум пазара." К'ъф премиум пазар за Jeep, ве, лиолио?! Произвеждате пълни баклици години наред, кой ви излъга, че високите цени ще ви "компенсират"?! Я се затривайте и не ни занимавайте повече със себе си. Няма да липсвате, хич даже!
  • #5
    TSLA ( преди 5 месеца )
    #2 Highland Long Range 500 коня Dual Motor 4x4 е 266$ на месец. Киловата е центове. Успех да намериш желаещи за 5 бона кеш основен ремонт и 5 долара галона за кола с динамика на картоф и способности "Отмъщението на Хрушчов" :)
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Компенсация за вече закупилите ще има ли? Щот Тему така правят - ако падне цената, възстановяват разликата.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Колега, не пропускай факта че в Европа продажбите растат за поредна година.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Скоро и американците ще се откажат от купуването на нова кола, както европейците, и ще си джъткат със старите! По-добре да дадеш 5 х. долара за основен ремонт, отколкото 80-100 за нов миксер. Говоря за обикновените хора. Тези с парите не ги мисля. Затова ги имат, да ги харчат!
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Е, що го слушахте другаря Тавариш толкова време? Аз знам защо - защото ви показваха хубави презентации с хубави графики нагоре и големи маржини, които презентации обаче явно не са отчели факта, че като вдигнеш цените обемите намаляват. И това намаление на обемите очевидно не е линейно.
fallback
Последни