Малко автомобилни фирми имат по-широки операции, които обхващат толкова разнообразно разпространение на машини. Особено като вземете предвид местоположението на залата в Mobility Resort Motegi, нещо като автомобилен тематичен парк, построен на базата на една от двете японски писти, които Honda притежава.
Heritage Hall беше открита преди 25 години и, за да отбележи юбилея, беше освежена основно тази година, за да се гарантира, че ще остане подходяща за всички иновации, които Honda разработва в бъдеще. Експонатите очертават това, което прави японската фирма различна от нейните конкуренти.
Honda обнови легендарната си колекция (ГАЛЕРИЯ):
Z и Vamos
Първото поколение Z се оказа популярно сред младите купувачи. То се отказа от дългогодишния двигател на Honda с въздушно охлаждане за версия заради водно такова.
След като трансмисията също беше преместена до картера, тя беше по-мощна и по-малко податлива на вибрации. Междувременно камионът Vamos от 1970 година се отличаваше с отворена каросерия. Затова стана популярен като полезно превозно средство – нещо като предшественик на съвременните компактни кросоувъри, може би.
Първото поколение Z се оказа популярно сред младите купувачи. То се отказа от дългогодишния двигател на Honda с въздушно охлаждане за версия заради водно такова.
След като трансмисията също беше преместена до картера, тя беше по-мощна и по-малко податлива на вибрации. Междувременно камионът Vamos от 1970 година се отличаваше с отворена каросерия. Затова стана популярен като полезно превозно средство – нещо като предшественик на съвременните компактни кросоувъри, може би.


0