fallback

Dacia Bigster стартира от 45 990 лева в България

Новият SUV на румънската марка вече е наличен за поръчки

Dacia обяви, че започва да приема поръчки за най-новия си модел – Bigster. На българския пазар цените на румънския SUV стартират от 45 990 лв, като първите бройки ще бъдат налични при дилърите на марката през пролетта.

Bigster е предложението на Dacia в сегмент C-SUV сегмент, като ще бъде наличен в в четири нива на оборудван - Essential, Expression и две нива с най-високи спецификации с различно, но допълващо се оборудване, на една и съща цена. Extreme е предназначен за любителите на откритите пространства с панорамен стъклен покрив, модулни покривни релси, миеща се синтетична ТЕР тапицерия Microcloud, гумени стелки и 3-в-1 YouClip система като стандартно оборудване.

Другият вариант - Journey е за клиенти, които предпочитат да пътуват със стил, с тапицерия на седалките за увеличен комфорт, седалка на водача с електрическо регулиране и електроуправляема задна врата като стандартно оборудване. За двете най-високи нива се предлага нов цвят на каросерията - Indigo Blue, както и опционалната двуцветна комбинация за екстериора, които са опция за останалите версии.

Bigster се предлага с набор от силови агрегати - всички електрифицирани, някои от които са изцяло нови. Версията TCe 140 съчетава 1,2-литров 3-цилиндров бензинов турбо двигател от ново поколение със система 48V mild hybrid, която и намалява средния разход на гориво и СО2 емисии.

Вариантът Bigster Eco-G 140 разчита на двигател, съчетаващ два типа гориво – бензин/LPG със система 48V mild hybrid, докато версията Hybrid 155 е първият автомобил на Renault Group, оборудван с изцяло новия силов агрегат Hybrid 155 в съчетание с автоматична скоростна кутия, наличен от ниво на оборудване Expression.

На върха на гамата е Bigster TCe 130 4x4а със система за задвижване на всички колела, съчетана с 6-степенна механична скоростна кутия, и система 48V mild hybrid за максимална ефективност. Този силов агрегат е наличен от ниво на оборудване Expression.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 минути )
    Добре е, Дачия до сега не присъстваха в SUV сегмент C.
  • #13
    Achtung ( преди 27 минути )
    Толкова много поскъпна всичко, че примерно Хонда CR-V с някоя друга екстра е 100к +, плуг ин хибрид още +20к, Бигстъра ми харесва има +20 см спрямо Дъстара, ама може би ако избирах в този ценови клас щях да наклоня към Хавал H6 ...
  • #12
    До 9 ( преди 1 час )
    Киа е била бюджетна преди 10 години. Повечето неща които предлагат ги имат само премиум японските марки. Киа много отдавна си е в един клас като цена, а като комфорт и всичко свързано с удобство надминава пластмасовата Тойота. От японците предлагат хубаво усещане единствено Мазда, дори се целят в премиум клас с новите си модели. Определено не си сядал в нова кола. Шкода са поредния прехвален ВАГ клош, който не предлага нищо друго освен нерви. DSG тотал на 30К е нещо нормално, или ЕSP на 5К.
  • #11
    анонимен ( преди 1 час )
    Тия гумета нещо ми теснеят за биг, голем джип.......Вярно, че не е ракета, но нещо недоносено има погледната отзад.
  • #10
    Никола ( преди 2 часа )
    Джанти що не пишите ве най големите.И коя е без телевизор изобщо.
  • #9
    анонимен ( преди 5 часа )
    Карока е по-малка кола там се бори с Дъстър, иначе Дачиа няма алтернатива, бюджетните марки като Киа, Шкода и подобни задминаха вече по цени дори японците което е смешно за това което предлагат.
  • #8
    ... ( преди 5 часа )
    uspehi
  • #7
    анонимен ( преди 10 часа )
    За разлика от бензиновите *** на стелантис - Форд, Пежо, ситроен дето изкарват със зор 100 Хил. Км. до основен ремонт заради ангренажа дето се въргаля в моторното масло, дачия/рено са пет класи нагоре. EcoG100 - верига, ковани бутала и колянов вал от кована стомана, многоточкова инжекция (не директно впръскване). Тоя двигател е неубиваем.
  • #6
    Дачист ( преди 10 часа )
    Машала, Хабиби!
  • #5
    Гуру ( преди 11 часа )
    Ако имах добър майстор щях да карам втора ръка кола, както съм го правил цял живот. Тази година обаче взех две нови коли - един джогър и едно клио. Двете са бензин-газ. В Румъния на тоя двигател такситата вече направиха по 400к км без ремонт. Реното минава с 30 литра газ 500 км. Джогъра с 40 литра минава 550 км. Набират се добре. Не са бързи, но са пъргави. Колите са за бизнес и ще правят по 40к-50к на година. На старите коли всяка година правихме по един ремонт за 33-4к лв.
fallback
Последни