fallback

Tesla Cybertruck показва защо зимните гуми са толкова важни

Пикапът с над 600 коня е безпомощен дори на малко сняг (ВИДЕО)

Tesla Cybertruck вероятно е най-противоречивият автомобил, появил се в последно време. Със сигурност обаче е най-подиграваният в интернету като причините са нестандартният дизайн, панелите на каросерията от неръждаема стомана, които все пак ръждясват, плашещите производствени проблеми и истинската липса на реални способности.

Всичко това е основателна причина Cybertruck да бъде сочен с пръст, особено когато пикапът попадне в подобна ситуация. В случая няколко сантиметра сняг се оказаха сериозен проблем за електрическия всъдеход, но вината не е на автомобила. И това всъщност е поредният урок за важността на гумите.

Този Cybertruck заседна на място за паркиране по заснежените улици на Квебек, а видеото бързо набра огромна популярност в социалните мрежи и платформи. Както се очакваше, пикапът беше засипан с подигравки заради невъзможността да се справи с малко сняг на пътя. И няма как да бъде различно, тъй като става въпрос за кола с над 600 к.с. и струваща поне 80 000 долара, която беше рекламирана като „неразрушим, неудържим, брониран пикап на бъдещето“.

В случая обаче проблемът не е в пикапа. Не е ясно точно какви гуми има този Cybertruck, но съдейки по липсата на изпъкнал протектор, това изглежда са фабричните всесезонни гуми Goodyear. Обикновено те би трябвало да бъдат достатъчни, за да измъкнат голямата Tesla от снега.

За съжаление, собствениците на Cybertruck вече съобщават, че гумите им изкарват 10 000 км, преди да се износят напълно. Това не е изненада, тъй като говорим за превозно средство с тегло над 3 тона. Най-вероятно в случая гумите вече да толкова изхабени, че пикапът не може да намери сцепление. Не е известно и каква е температурата навън в случая, като тя може да да е била доста под това, което повечето всесезонни гуми могат да издържат.

Ясно е, че когато някой си купи голям и мощен автомобил и той заседне, там където дори обикновен хечбек или седан минават без проблем, това няма как да бъде прието от собственика. В случая обаче това не е проблем на Cybertruck, а на същия този собственик, който не е сложил правилните гуми на колата си.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 58 минути )
    Хехех, тротинетката какво за изобретили Тесла? Китайската алпака за хладилници.
  • #13
    анонимен ( преди 1 час )
    Епа, Тесьо, нали ти и дружките се скъсвахте да обяснявате как това жювотно с незнам-си-каква извънземна електроника за прецизно управление на бем-ти-великите ел.мотори можело да накара всяко колело да се върти по хипер-мега-ултра уникален и независим начин? Ми, щом е толкоз, умен, що не "пъпли", бе дае? Това трябва да е повече от елементарно за всеки читав контролер. Ето това са опорките, които се сриват като кула от карти. Цялата пара е в свирката на тая тенекия.
  • #12
    Гостенино психопат ( преди 1 час )
    Първи аз говорех за ръждясващата неръждаема стомана и пусках клипове на ръждясалата "ракета" на space x, която по онова време беше крив варел направен в час по трудово. Тогава ви обяснявах разликата между двете неръждаеми стомани - едната ултра твърда но ръждясва, а другата не ръждясва, но е "мека" . Затова Тесла изобрети нещо средно, което не ръждясва толкова но е твърдо. Само необразован набеден инженер като тебе може да ВЯРВА, че неръждаемите стомани не ръждясват и да се изненада от този фак
  • #11
    До 10 ( преди 2 часа )
    Теслите износват по бързо гумите не само заради теглото но и заради големия въртящ момент. Хората им прави кеф да ускоряват и постоянно да натискат. Рекуперацията при спиране също оказва някакво влияние. Също мисля че проблемът с износването е най вече при моделите които са само на задно.
  • #10
    анонимен ( преди 2 часа )
    Това с гумите ми е необяснимо, шофирам бус до 3500кг, редовно е претоварен,гумите са по малки от тези и изкарват 40-50 хиляди км.
  • #9
    Гост ( преди 2 часа )
    Твоите опорки ,Теслю.За неръждаемата стомана,която ръждясва.За Кибергрозника който щеше да тегли 6 тонни ремаркета.
  • #8
    анонимен ( преди 2 часа )
    Едва ли гумите са проблем. Вижда се че имат някакъв грайфер. Най вероятно проблема е от настройките на електрониката и тракшън контрола. Не въртят всички колела. Също и въздушното окачване изглежда е смъкнато на долна позиция. Трябва да се вдигне на макс щото ако е опрял по корем на снега ако ще и вериги да сложиш все тая.
  • #7
    До друг Гост ( преди 4 часа )
    За съжаление е така. Не спирам да се учудвам колко лесно е да бъдат зарадвани някои коментиращи тук. Прочитат статия за нечии други проблеми и денят им вече е по-добър.
  • #6
    Друг Гост ( преди 4 часа )
    Изумява ме днешния свят :-) Някакъв човечец буксува, няма значение защо, и някой веднага си е извадил телефона и го е снимал и това вече е новина на другия край на света :-)
  • #5
    анонимен ( преди 4 часа )
    Това, че някой невеж туземец на име Петърчо е написал, че гумите се износвали, защото не можели да се справят с автомобил с тегло 3 тона не е нищо ново под слънцето. В някои среди може да се разказва като виц, а тук служи на *** за успокоение, че и собствениците на по-скъпи коли също страдат :)
fallback
Последни