Автомобилните производители не рядко се стремят да придадат на моделите си повече бруталност, като пускат офроуд модификации. При това за основа вземат не само сериозни рамни всъдеходи, ориентирани към шофиране извън пътя, но и асфалтови на пръв поглед кросоувъри със самоносеща конструкция. Наскоро наведнъж се появиха няколко доста проходими автомобили от различни компании. Галерията включва два серийни модела за всички терени и концептуален дом на колела, базиран на пикап, от японски компании, всъдеход в ретро стил и флагмански пикап с турбодизел, създадени от китайски марки.
5 нови модела, които нямат нужда от асфалт (ГАЛЕРИЯ):
Honda Passport TrailSport и TrailSport Elite
Комплектът камери TrailWatch ви дава възможност да виждате мъртвите точки около автомобила. Пътният просвет е 211 мм, ъгълът на отход е 23 градуса. 3,5-литровият V6 двигател развива 289 к.с. и 355 Нм и е комбиниран с 10-степенна автоматична трансмисия и второ поколение i-VTM4 задвижване на всички колела. Първите екземпляри ще бъдат при дилърите в САЩ в началото на 2025.
Комплектът камери TrailWatch ви дава възможност да виждате мъртвите точки около автомобила. Пътният просвет е 211 мм, ъгълът на отход е 23 градуса. 3,5-литровият V6 двигател развива 289 к.с. и 355 Нм и е комбиниран с 10-степенна автоматична трансмисия и второ поколение i-VTM4 задвижване на всички колела. Първите екземпляри ще бъдат при дилърите в САЩ в началото на 2025.