IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Трансформацията на Maserati залага на високи технологии и електромобили

В Stellantis подготвят специален план за възраждане на луксозната марка

Maserati - най-луксозната марка в гамата на Stellantis, получава отделен план за завръщане на пазара. Европейският оперативен директор на Stellantis - Жан-Филип Импарато, подчерта важността на италианския бранд и отбеляза, че изпълнителният директор на Maserati - Санто Фичили, вече работи активно за прилагането на новата стратегията.


Maserati


През 2024 продажбите на Maserati може да паднат под 10 000 единици, като основните причини са остарели модели и забавяне на пускането на нови продукти, особено електрически. Премиерата на Quattroporte, първоначално планирана за 2025, беше отложена за неопределено време. Това означава, че единственият нов модел на марката, който ще излезе догодина, е изцяло електрическото спортно купе MC20 Folgore.

Импарато увери, че Stellantis се ангажира да поддържа производствените мощности на Maserati в Италия, включително завода Mirafiori. Това съоръжение ще произвежда и хибридния Fiat 500. Представителите на синдикатите обаче настояват за по-конкретни инвестиции, за да се гарантира дългосрочната стабилност и развитие на Maserati.

Възраждането на Maserati включва фокус върху иновациите, включително електрическите модели, и развитието на премиум сегмента. Това трябва да засили позициите на марката на световния пазар и да привлече нови клиенти.


0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Мисля залагат на грешен кон. Мазерати е марка която е свързвана с 8-к или 6-к мотор поне, а не Е-залъгалка. Да погледнат МБ, конкретно АМГ какво се случи - никой не им иска 4ц хибридни изгъзяци. Ако искат да възродят марката - да я наравят "малкия брат на Ферари". Иначе, са обречени.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 часа )
    Искат нови клиенти, но дали ще успеят да задържат старите такива?!