Понякога споровете с клиенти ескалират по неочаквани начини, но рядко те включват счупено стъкло на шоурум. Точно това се случи в представителство на Mazda в Санди (Юта), по-рано тази седмица, става ясно от видео, публикувано в социалните мрежи.
Разочарован клиент, ядосан от отказа на представителството да му възстанови сумата за купена кола, която се оказва дефектна, решава да изрази по възможно най-разрушителния начин. Инцидентът е от понеделник сутринта, когато клиентът закупува Subaru Outback (трето поколение, 2003–2009) от представителството. Малко след това той открива механични проблеми с колата и се връща, като се надява да си получи парите си обратно.
Търговците отхвърлят исканията му, позовавайки се на факта, че продажбата е завършена и клиентът е подписал договор. Според информации от местните медии, недоволният купувач е предупредил персонала, че ако не му върнат сумата, той ще влезе с колата през предната врата. Дилърът остава категоричен и мъжът изпълнява заплахата си по нетрадиционен начин.
Във видеото се вижда как Subaru-то се блъска в стъклената фасада на автокъщата, разбивайки вратите и унищожавайки рецепцията. Служителите се разбягват, като се опитват да се скрият, докато мъжът излиза от колата, крещейки ругатни към смаяния персонал. За щастие по време на инцидента няма пострадали.
Търговецът незабавно се обадил на полицията, която пристигнала на мястото и арестувала шофьора. Сега той е изправен пред сериозни обвинения, за които вероятно ще бъде осъден.