IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бесен шофьор разби дилърство, което му продало дефектна кола

Вижте как старото Subaru влиза през вратата на шоурум на Mazda (ВИДЕО)

Понякога споровете с клиенти ескалират по неочаквани начини, но рядко те включват счупено стъкло на шоурум. Точно това се случи в представителство на Mazda в Санди (Юта), по-рано тази седмица, става ясно от видео, публикувано в социалните мрежи.


разбит шоурум


Разочарован клиент, ядосан от отказа на представителството да му възстанови сумата за купена кола, която се оказва дефектна, решава да изрази по възможно най-разрушителния начин. Инцидентът е от понеделник сутринта, когато клиентът закупува Subaru Outback (трето поколение, 2003–2009) от представителството. Малко след това той открива механични проблеми с колата и се връща, като се надява да си получи парите си обратно.

Търговците отхвърлят исканията му, позовавайки се на факта, че продажбата е завършена и клиентът е подписал договор. Според информации от местните медии, недоволният купувач е предупредил персонала, че ако не му върнат сумата, той ще влезе с колата през предната врата. Дилърът остава категоричен и мъжът изпълнява заплахата си по нетрадиционен начин.



Във видеото се вижда как Subaru-то се блъска в стъклената фасада на автокъщата, разбивайки вратите и унищожавайки рецепцията. Служителите се разбягват, като се опитват да се скрият, докато мъжът излиза от колата, крещейки ругатни към смаяния персонал. За щастие по време на инцидента няма пострадали.

Търговецът незабавно се обадил на полицията, която пристигнала на мястото и арестувала шофьора. Сега той е изправен пред сериозни обвинения, за които вероятно ще бъде осъден.


0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Японското не се чупи. Този лъже!
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 2 часа )
    Ами ще претендира действие под афект - демек временна невменяемост. То дилърчетата лесно могат да те докарат до такова състояние. Време е вече хората да покажат на все по алчния бизнес, че балона вече е на спукване. От толкова години не се правят коли, ами някакви мултимедиини еко ***. И все повече избезснели клиенти ще има - много ясно!
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 2 часа )
    Ами кой го е бил по главата да си купува СУбару... :)))
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    Този поне не е трябвало да дирят по Макдоналдсите на Пенсилвания...