fallback

Шофьорите на EV са по-интересни на момичетата

Изследване на Ford разкри и други любопитни факти, свързани с електромобилите

Момичетата са много по-склонни да се съгласят да отидат на среща със собственик на електрическа кола, отколкото с човек, който кара обикновена кола с двигател с вътрешно горене. Това твърди Ford, като се позовава на свое изследване, което обаче е само за Азиатско-тихоокеанския регион.

„Инициирахме това проучване, за да разберем по-добре как потребителите възприемат електрическите превозни средства. Какво ги привлича, какво ги тревожи и какво може да ги подтикне или спре да купуват“, коментира Кей Харт, президент на Global Markets Group на Ford, която обхваща Австралия и Нова Зеландия, АСЕАН, Северна и Южна Африка и Близкия изток.

Проучването на Ford е установило, че хората по света имат силен интерес към електрическите превозни средства, но остават предпазливи по отношение на проблеми като инфраструктура за зареждане и дълготрайност на батерията.

Две трети от респондентите описват електрическите превозни средства като „забавни за шофиране“, „готини“, „спортни“ и дори „лесни за шофиране“. Близо 50% съобщават, че са се возили в електрически автомобил като пътник, а 35% съобщават, че са го карали.

По-голямата част от респондентите изразяват желание да се срещат с човек, който кара електрически автомобил. Повече от 3/4 от анкетираните в Южна Африка, Тайланд, Филипините, Виетнам и ОАЕ биха избрали електрически автомобил пред автомобил с двигател с вътрешно горене, за да направят добро първо впечатление; само 57% и 48% съответно от австралийците и новозеландците биха направили същото.

Повече от половината описват собствениците на електрически превозни средства като „екологични“, „далновидни“ и „разбиращи от технологии“. Повечето участници са съгласни, че една електрическа кола ще им спести пари от бензин, но се притесняват, че сметките им за електричество ще се повишат.

Респондентите като цяло отбелязват липса на информация за обществени станции за зареждане в близост до домовете им. Повече от 3/4 вярват, че електромобилът е толкова безопасен при катастрофа, колкото и превозното средство с двигател с вътрешно горене. Повече от 1/4 от анкетираните обаче смятат, че електрическите превозни средства и станциите за зареждане не обичат екстремните температури.

Мнозина също така твърдят, че ще бъде „по-вероятно“ да купят електрическо превозно средство, когато пробегът се подобри, поддръжката стане по-евтина и инфраструктурата за зареждане се подобри. Животът на батерията също сочен като ключов фактор.

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 1 час )
    Наскоро имаше проучване какво жените харесват и мъжете. Първите 4 бяха ММА, татуировки, BMW M3 и пушене...да, но не. Истинските 4 са четене на книги, владеене на чужди езици, владеене на музикален инструмент и готвене. Вие, които искате да сте мъже, си карайте газовите камери. Ние, които вече сме и нямаме проблем с жените, ще си караме каквото искаме.
  • #24
    До 19 ( преди 1 час )
    Разбира се че след 18:00 . Всеки технически и икономически грамотен човек знае това. Само антиматематик би направил нещо различно. За да гарантират шест хиляди цикъла или 10 години на живота на батерията, то тези батерии се зареждат и разреждат за два часа. Всеки с две мозъчни гънки ще продаде енергията в най-скъпите два часа от денонощието - вечерния ПИК. До преди два месеца бяха 0% процента след залез. Започнаха с 1%, а вече са 3% за по-малко от два месеца. Сам смятай кога ще станат 100% с АЕЦ
  • #23
    анонимен ( преди 1 час )
    До 21.Карам дизелова кола евро 6 с Адблу.
  • #22
    анонимен ( преди 2 часа )
    "...екологични, далновидни и разбиращи от технологии..." - край на цитата! И тук вече се задушавам от смях! Хората са изперкали тотално и масово, направо масивно са си тотал щета. Няма какво да коментирам повече. Пълна дезориентация на модерната младеж - и техническа и сексуална и ментална.
  • #21
    Грета тротинетката ( преди 2 часа )
    До 20ти.На моят чекист електрика митбъстъра не му действа.Само му се натопорчиха ушите.
  • #20
    анонимен ( преди 2 часа )
    Изследване: Проблемът със замърсяването с азотен диоксид в София се задълбочава...26 ноември 2024 ....замърсяването на въздуха в София с азотен диоксид (NO2) за последните 3 години показва, че проблемът на столицата с този токсичен газ нараства...По-високи концентрации на NO2 се наблюдават в близост до натоварени улици и булеварди. Само по себе си наблюдението потвърждава разбирането, че основен източник на емисиите са автомобилите с ДВИГАТЕЛИ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ и най-вече дизеловите.
  • #19
    анонимен ( преди 2 часа )
    В 19 ч 0% от ФЕЦ,край на мача осветлението изгасна,тротка.
  • #18
    До 16 ( преди 2 часа )
    Хи-хи, пробвай с Порше тайкан.
  • #17
    До 11 ( преди 2 часа )
    Да видим колко пъти ще трябва да цитирам сайта на ЕСО всяка вечер, за да виждате как всяка изминала вечер ФЕЦ произвеждат след залез слънце все по-голям процент от енергията в микса. За зарядните до морето се отказахте чак на втората година, докато ви поствах стоте колонки на всяко питане. Скоро не сте говорили и за фалита на Тесла. Още от догодина ще ви е срам да говорите за срива на продажбите на електромобили, какъвто не съществува и тази година. Продължавайте да кряскате.
  • #16
    Ха ха ( преди 2 часа )
    Блаженни са вярващите. Че мацките ще обърнат внимание на някой мек ватман на безшумен електрокар. Значи ако минаваш с Форд Мустанг 5.0 бавно на ниски обороти от които ти спира дъха в Студентски град...Никой няма да ти обърне внимание !?
fallback
Последни