fallback

Хиляди чисто нови VW и Audi са оставени да ръждясват

Електрическите коли са престояли огромен паркинг повече от 6 месеца

Водещите германски производители продължават да имат сериозни проблеми с реализирането на пазара на нови електрически превозни средства. Доказателство за това е огромен паркинг в град Есен, където са оставени да ръждясват повече от 6000 нови автомобила, съобщава Bild.

Изданието отбелязва, че сред изоставените автомобили има предимно модели от германските автомобилни марки Volkswagen и Audi. Според служители на обекта колите са престояли на това място повече от шест месеца.

„Никога досега не съм срещал подобно нещо, въпреки че работя тук повече от 10 години. Колите се доставят дотук, но почти никой не тръгва с тях. Хората не са готови да платят толкова пари за електрическа кола, а развитието на зарядните станции и ограниченият обхват на пътуване определено плашат купувачите“, коментира един от служителите.

Почти всички места на огромния паркинг са заети. Няма места дори на площадката за паркиране на автовозите, които докарват електромобилите и ги разтоварват на мястото. Това означава, че при средна цена от 30 000 евро или повече за нов EV, огромен актив изгнива. Общата стойност на изоставените коли се изчислява на около 300 млн евро.

fallback
  • #18
    До лудория ( преди 5 минути )
    Втората част от въпроса ти, не смятахте дори за нужно да задавате, защото преди 10 години вярвахте че фотоволтаиците стават само за зареждане на телефон. Още тогава ви говорех, че фотоволтаиците ще произвеждат енергията върху паркингите и ще я съхраняват в батериите на електромобилите, за да я връщат вечерно време. Ето че това вече е факт, но продължавате да викате че таково животно нема докато го гледате с очите си. ФЕЦ вече работят и след залез слънце всяка вечер дори в България.
  • #17
    До лудория ( преди 9 минути )
    "Лудория ( преди 2 часа )Опа, изпреварили са ме, но да, като решиш да смениш батерията какво ще правиш? А ток само на обяд или ще ползваме АЕЦ и въглища?! Поне като пишеш, опитай се да помислиш." Половината от този въпрос беше любимия преди 10 години, когато батерия за Тесла струваше 50 000 долара, а днес вече струва четири пъти по-малко. След 10 години, когато дойде време за смяна на батерията, то тя вече ще струва още 4 пъти по-малко. Пак търсиш решение на бъдещи проблеми с днешните решения.
  • #16
    До антиматематика ( преди 17 минути )
    "Гост ( преди 57 минути )Теслите също залежават по паркинги и летища." Вярно е, залежават. Например тези 6000 бройки които стоят почти година на този паркинг, при Тесла също се залежават.. но както винаги не можеш да четеш цифри, камо ли да си съставиш число с тях и да разбереш какво искат да ти кажат. Затова ще ти направя огромна услуга да ти го сметна. При положение че Тесла произвежда по 5 000 автомобила на ден, 6000 броя се задържат за малко повече от 24 часа..
  • #15
    До яйцеклетчо ( преди 20 минути )
    "Гост ( преди 59 минути )Не върви бизнеса,електричари!" Пак ли функционална неграмотност? Не върви бизнеса с електрически на производителите на ДВГ, които се правят на тарикати и слагат батерии и електродвигател на автомобил проектиран за ДВГ.
  • #14
    M ( преди 1 час )
    Промоция по 2 за лев.
  • #13
    Гост ( преди 1 час )
    Теслите също залежават по паркинги и летища.
  • #12
    Гост ( преди 1 час )
    Не върви бизнеса,електричари!
  • #11
    popa ot razgrad ( преди 1 час )
    тази картинка ми напомня за земеделците които изхвърляха цели камиони с домати за да не падне цената...та и тия така...това е един парадокс...колкото повече продават, толкова по-големи загуби...тогава идва логичния въпрос защо произвеждат...отговора е ***...защото политиците така искат...а не защото има голямо търсене или клиентите така искат...жалка картина...
  • #10
    Най-добре ( преди 2 часа )
    е да се закрие цялата група VW, с изключение на Porsche.
  • #9
    Пропов ( преди 2 часа )
    Такава е съдбата на нежеланите неща. Насила хубост не става. Разиграваха ни с дизела, сега с електродвигатели, не се знае какво още ще им хрумне на тия алчни тарикати. Стига да има кой да се вързва, ама парен каша духа. Народа си е масово глуповат и наивен, ама като го излъжеш един два пъти и почва изобщо да не бръсне повече. Ел колите са по лесни за производство и затова всички се хвърлиха да ги правят. Стартъпи и всякакви организации без познания и опит видяха бързи печалби. Е няма да стане!
fallback
Последни