fallback

Хиляди чисто нови VW и Audi са оставени да ръждясват

Електрическите коли са престояли огромен паркинг повече от 6 месеца

Водещите германски производители продължават да имат сериозни проблеми с реализирането на пазара на нови електрически превозни средства. Доказателство за това е огромен паркинг в град Есен, където са оставени да ръждясват повече от 6000 нови автомобила, съобщава Bild.

Изданието отбелязва, че сред изоставените автомобили има предимно модели от германските автомобилни марки Volkswagen и Audi. Според служители на обекта колите са престояли на това място повече от шест месеца.

„Никога досега не съм срещал подобно нещо, въпреки че работя тук повече от 10 години. Колите се доставят дотук, но почти никой не тръгва с тях. Хората не са готови да платят толкова пари за електрическа кола, а развитието на зарядните станции и ограниченият обхват на пътуване определено плашат купувачите“, коментира един от служителите.

Почти всички места на огромния паркинг са заети. Няма места дори на площадката за паркиране на автовозите, които докарват електромобилите и ги разтоварват на мястото. Това означава, че при средна цена от 30 000 евро или повече за нов EV, огромен актив изгнива. Общата стойност на изоставените коли се изчислява на около 300 млн евро.

fallback
  • #26
    Пепино ( преди 1 месец )
    А ако човек си тръгне с такава кола престояла повече от шест месеца на този паркинг и станала вече непродаваема,то той,ще бъде задържан за кражба ?!
  • #25
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пълни глупости
  • #24
    Лудория ( преди 1 месец )
    Ехей, чета и не вярвам на очите си. Заводите на Тесла в САЩ са с най-много проблеми, свързани с екологията, след тези за производство на бензин. Стоя и се чудя. Колко е екологично да изхвърляш отпадъците си в градската мрежа без пречистване и да лъжеш всички. И да трови собствените си служители покрай някаква си пещ, защото ти се свидят пари за ремонт... М-да, май Мъск си е просто лаком капиталист, който промива гладките мозъчета на масите...
  • #23
    До 21 ( преди 1 месец )
    Яйцеклетчо, сам си избери дали си късо паметен, дали си добре с паметта носи психопат и лъжеш или си функционално неграмотен и все още не си разбрал въпроса който ти задавам от началото на годината. А той е искаш ли да се обзаложим, че тази година Тесла ще продаде повече бройки отколкото през 2023 година и в световен мащаб ще бъдат продадени повече електромобили отколкото през 2023 година. Досега си доказвал че вместо топки в гащите носиш яйцеклетки и нямаш смелост да се обзаложиш. Пак да питам?
  • #22
    agabaga ( преди 1 месец )
    Електрокарите са ретро отживелица.
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тротинетка,така и не каза,дали Тесла ще продаде 2 милиона електромобила и ще има нулев ръст 2024 година?
  • #20
    Коко ( преди 1 месец )
    Ами така и така ръждясват , защо не ги подарят на хората , та поне хем паркинга ще опразнят, хем пари за зарядни станции ще се освободят..... Ама на....
  • #19
    carpe_diem ( преди 1 месец )
    #8, каква би била причината за смяна на батерията?
  • #18
    До лудория ( преди 1 месец )
    Втората част от въпроса ти, не смятахте дори за нужно да задавате, защото преди 10 години вярвахте че фотоволтаиците стават само за зареждане на телефон. Още тогава ви говорех, че фотоволтаиците ще произвеждат енергията върху паркингите и ще я съхраняват в батериите на електромобилите, за да я връщат вечерно време. Ето че това вече е факт, но продължавате да викате че таково животно нема докато го гледате с очите си. ФЕЦ вече работят и след залез слънце всяка вечер дори в България.
  • #17
    До лудория ( преди 1 месец )
    "Лудория ( преди 2 часа )Опа, изпреварили са ме, но да, като решиш да смениш батерията какво ще правиш? А ток само на обяд или ще ползваме АЕЦ и въглища?! Поне като пишеш, опитай се да помислиш." Половината от този въпрос беше любимия преди 10 години, когато батерия за Тесла струваше 50 000 долара, а днес вече струва четири пъти по-малко. След 10 години, когато дойде време за смяна на батерията, то тя вече ще струва още 4 пъти по-малко. Пак търсиш решение на бъдещи проблеми с днешните решения.
fallback
Последни