fallback

Най-ненадеждните автомобили според TÜV

Tesla Model 3 е лидер в две категории заради светлини, спирачки и окачване

Проучване на Consumer Reports показа, че електромобилите на Tesla са най-евтините автомобили за период от 10 години. Но това не означава, че някой, който си купи такъв, ще кара десетилетие без проблеми. Друго проучване, публикувано този път в Германия, класира Model 3 на последно място по надеждност за втора поредна година.

Тестът TÜV е задължителна проверка на техническата изправност (официално) наречена „Hauptuntersuchung“, която всички автомобили, използвани по германските пътища, трябва да преминават на всеки 24 месеца, след като навършат три години. Проверява се състоянието и работата на всичко - от структурата на шасито до спирачките, кормилното управление, окачването, светлините и огромен списък от други елементи.

Това е тежък тест и една от всеки пет коли не успява да се справи. Model 3 на Tesla натрупа повече повреди от всяка друга кола в сегментите 2–3 и 4–5 години, главно поради проблеми със светлините, спирачките и окачването.

TÜV отбелязва, че последните две често са проблем с електромобилите поради теглото им в сравнение с еквивалентни автомобили с вътрешно горене и факта, че голяма част от спирачната сила се генерира чрез рекуперация на енергия, което означава, че спирачките не получават достатъчно натоварване за да ги поддържате в добро състояние.

„Големият пробег не може да прикрие лошото представяне на Model 3 - обяснява Йоахим Бюлер, управляващ директор на TÜV Association. - В допълнение към дефектите в спирачките и осите, Tesla има и особено голям брой светлинни дефекти. Това показва недостатъци в обслужването и поддръжката.“

Най-малко надеждните автомобили според TÜV (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    Рени ( преди 1 месец )
    Минете в Германия ТУВ преглед с гуми различни от предписаните за автомобила и ще разберете как работят там!
  • #13
    до Инфо ( преди 1 месец )
    Гледам, че не си имал смелостта да ми отговориш, което е нормално, защото такива като теб никога не мислят. Нуждаят се единствено от новини, които подхранват омразата им. Останалите във форума сме обсъждали темата няколко пъти. Ако погледнеш класацията, ще видиш основно спортни модели и Тесла, просто защото бавна Тесла няма. Хората нямат уменията да карат мощни коли, които на всичкото отгоре са маркирани като семеен седан, и се пребиват. Иначе във всички NCAP-ове Тесла води по безопасност.
  • #12
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 1 месец )
    След номер 8 се включих в статията и ето 1 доста странна, но и иначе си е абсолютно красноречива ст-ка спец. за твърде гросе запалени и всъщност заблЮдени фенс на ГЕРМАН. /била тя някога и водеща/ авто-индустрия, но вече дава бая фира по шосетата и магистралките в СВЕТ. мащаб: Следва ЦИТАТ - Ford Bronco и Mercedes-Benz G-Class са двата по-големи SUV-модела с над ДВОЙНО повече фатални инциденти изхождайки от средния показател за този вид машини /!/ Да се има предвид! Цифрите НЕ ЛЪЖАТ!
  • #11
    Грета тротинетката ( преди 1 месец )
    На моят чекист електрика митбъстъра не му действа.Само му се натопорчиха ушите.
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Има ли все още някой да вярва на класацията на изгорелите крушки. Без за съм порок мога да кажа, че Порше ще е на първо място, понеже са му сменили крушките преди прегледа, а след това ще са Мерцедес, БМВ и Ауди, щото също са минали през фирмения сервиз. Класация на немарливите водачи.
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ок, и според теб какво означава това?
  • #8
    Инфо ( преди 1 месец )
    Днес излезе статистика на iSeeCars за най-опасните коли. Има различни класации. Накратко Тесла е начело по няколко от класациите. :) Заглавието на статията е "The 23 Most Dangerous Cars On The Road", ако не изтрият съобщението.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Друг е въпроса ако окачването на Тесла е слабо, което не ме учудва предвид,че колата не е японска,а американска, а американските коли не са сред най-здравите.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това че не се използват често спирачките не е проблем със спирачките, нито нерегулирани фарове е дефект със светлините. Това са настройки. А всичко работи изрядно предвид спецификата на задвижването,а разрегулирани фарове не са повреда! Общо взето без да харесвам Тесла, харесвам Тойота, но това написаното е абсурдно заглавие и е абсурдно Тесла да е напоследно място не заради дефекти,а заради реглаж или неизползвани редовно спирачки.
  • #5
    Както винаги... ( преди 1 месец )
    неуДачия/рено заемат първите места в такива класации, ама отзад напред!
fallback
Последни