Най-хубавият автомобил е служебният. Но кой е най-хубавият служебен? Този случай може би крие отговорът. Висшите ръководители на автомобилните компании, както и останалите мениджъри, имат право на служебен автомобил за пътуванията си. Логично, обикновено това е модел от самата марка и категория, еквивалентна на заеманата позиция.
Естествено, всеки би заложил, че изпълнителният директор на Bentley ще кара величествен Flying Spur или Bentayga. Хайде, да "падне" до Continental GT, най-емблематичният модел на британската марка днес.
Франк-Щефен Вализер обаче има допълнителна привилегия към позицията си: ключовете за най-готината служебна кола на планетата. По традиция при английската марка - нейният топ мениджър получава ключовете за много специално превозно средство при назначаването си. Това е 1930 Bentley 8 Litre , по-специално GK 706. И защо точно този? Много просто: това е първата служебна кола на един от основателите на марката Уолтър Оуен Бентли.
Източници от английската фирма са потвърдили пред MARCA, че ключовете за 8-литровия автомобил се съхраняват в офиса на висшия изпълнителен директор. Колата е изложена в Heritage Garage на фабриката в Крю заедно с още 34 легендарни коли а Bentley. Това са едни от най-значимите в вековната история на марката. Сред тях и тази на изпълнителния директор.
Принадлежи на Франк-Щефен има привилегията да управлява това много специално превозно средство, когато пожелае . И не само из фабричните съоръжения. Теоретично - навсякъде по пътищата. Разбира се, ще е леко безотговорно, представете си, да мине с това безценно бижу из някоя натоварена артерия.
Така германецът, който заема позицията само от няколко месеца, го използва само за специални поводи. Последно, за церемонията по представянето на първото електрическо Bentley. В ежедневието все пак кара Bentley Continental GTC Speed.
Е, сигурно е трудно да се устои на изкушението да седнете зад волана на един от най-великите модели в историята. Съществуват само 100 броя 8 Liter, като за главния изпълнителен директор е точно шаси 100. То вдига над 160 км/ч , забележителен рекорд за времето.
Любопитно, тази кола не винаги е принадлежала на компанията . Когато оригиналният Bentley Motors е ликвидиран през 1932 година, преминава в частни ръце. Автомобилът е имал четирима различни собственици повече от 70 години и се завръща у дома едва през 2006 г., когато Bentley го плаща.