fallback

10 недостатъка на китайските автомобили

Дори някои положителни качества могат да се превърнат в проблеми за купувачите

През последните години качеството на китайските автомобили се повиши значително. Те станаха по-надеждни, като се появиха модели от висок клас, които са насочени към богати клиенти. Всичко това доведе до по-голямото им търсене на пазарите по света и постепенно ги превърна в сериозни конкуренти на утвърдените производители. И все пак „китайците“ все още имат някои недостатъци, като в случая не става дума за отделни марки или модели, а за най-честите проблеми, които се срещат.

Основни недостатъци на китайските коли (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    Кажи ква марка е да си го купя :)
  • #14
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    Във всеки случай, не защото марките не бяха качествени, НАПРОТИВ! "Италианките", бяха еталон и за немците някъда до 90г. Просто народа на "европата" , а и на "америката" обедняваше прогресивно. ТОВА е истинския проблем. Казват, че в САЩ от средата на 70-те-80-те нещата тръгват бавно и безвъзвратно "назад", но трябва да си живял в тези времена там, за да го проумееш. За сравнение в САЩ тогава е работел само мъжа, жената е била домакиня и са си позволявали всичко, е на кредит, но ... си го плащаха
  • #13
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    Общо за последните два "недостатъка" : принципно е така, но има коли и коли, дори и при китайските производители. Имам чувството, че статията разглежда масовите и евтини китайски коли, които ОБАЧЕ в Китай могат да се кувят два, до три пъти по-евтино от РБ и въобще от Европа. Нека да не сме късопаметни и да си спомним, че през 70-те и 80-те г. Фиат, масова марка, изкупи ЛАНЧА и АЛФА, марки с доста по-високо качество. Изкупи и Ферари и да не продължавам. А....Сааб фалира. Што така ...
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само си спомнете в началото на 90-те какво беше отношението към "японките" въпреки, че в САЩ и Западна Европа бяха ХИТ. Тогава се произведоха едни от последните "милионници". И в момента дизелови 80-ки и 70-ки на ТЛК Прадо държат баснословни цени в Япония. А тогава тука си се карарше "немачко", голф, ауди, според парите в кесията. Същото беше и с "корейките". А сега имам чувството, че корейките са най-масовите нови коли в РБ. Хем са с най-тънки алуминиеви ДВГ, вътре "гилзите" са от "хартия" ...
  • #11
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    Рено прави модела "Квид" в Индия и Бразилия, струва под 10 000 лв. и е съвсем прилична "народна" кола, не е като Тата "Нано". Същия пример е със Сузуки Фронкс и тази Тойота , дето я правят на негова база. Такива примери има и новото ЦРВ , което май е с друго име сега и с мисля Фор Ранъра. Да не говорим, че унгарците също сглобяват някои сузукита като Ал,то и Суифт, в Беларус правят Черита, но нали са към руската сфера на влияние, Европа ги "къшка". Въобще това с предрасъдъците ...,
  • #10
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    Наивно е , обаче, да си мислим, че "китайците" са глупави или че са филантропи и са на нашия пазар за да оправят грешките на българските политици, които оставиха РБ, без транспортно решение за народа, демек, нямаме евтина народна кола и нарочно нямаме. Логично е, че когато те се понаучат да правят коли и когато се преодолеят предрасъдъците, цените ще започнат да се повишават, те отдавна го дебнат този момент. Освен това, в Европа колите са неимоверно скъпи, скъпи , скъпи. Пример ли искате :
  • #9
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    си е "чистия капитализъм" не можеш да спреш някой да бърка в меда, докато може. Регулатор, казват, бил пазара. 8. Относно "невинагипо-нискатацена", да приемем, че статията е авторска, а не препечатка. Лично аз се надявам на по-ниската цена, т.е. че тя е шанс за българите да карат нова кола. Лично аз съм си харесал атмосферния Глори 500 на Дунфен, който за съжаление е със вариатор, но поне е преценен спряма по-нискоя въртящ момент на ДВГ-то.
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    злорадствуваха, че света не бил свършил. 6. За съжаление е вярно. Но , както и в предишния коментар, това се отнася до голяма степен и за "французите" и до др. марки. 7. Съгласен съм, повдига ми се от дисплеи, ОСВЕН ТОВА те са и опасни, защото може човек да се претрепе, ако не си гледа в пътя. 8. "Твърде много модели", вярно е, ама и пазара им е голям, те си ги правят за тях, нашето тук "сблъскване" с "твърдемноготомодели" е своего рода "рикошет", "колатерал демидж", пък и това в крайна сметка
  • #7
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    5. Но, не всички "китайци" са толкова "модерни". Пример, "Черитата". Една част от производителите се придържат към сравнително класически решения : чугунени блокове, верига, турбо с малка производителност, хидрокомпенсатори и разпределено впръскване. ПО-ВАЖНОТО, е че вината за описания в пункт 5 проблем е на "екологизма", а не на китайците. Това ми напомня, че определени западни новинарски издания до 2012г. тръбяха, че щял да свърши света, а след 2012г. СЪЩИТЕ ЗАПАДНИ ИЗДАНИЯ
  • #6
    bat_petjo ( преди 1 месец )
    да си "посипе главата с пепел". 3. За "високите технологии", съгласен съм, отблъскват ме, купувам си кола, а не компютър и устройства , дето да ме шпионира. 4. Принудителното пълнене/форсирането, съгласен съм, но това е проблем и на другите производители. Например, съдеда си хариза дизеловото инфинити, не можел да си почисти ДПФ и даже смяната на нов не помогнала, а беше на няма й 10 г., сега кара Рено Аустрал /както и да се произнася/ и то вади 180 или 190 к.с. от 1,3 обем. За сега е доволен.
fallback
Последни