fallback

Audi пуска нова автомобилна марка, наречена... AUDI

Германците показаха как ще изглеждат EV моделите, които ще бъдат само за Китай

Германският производител Audi представи в Шанхай концептуален модел, който ще се продава под нова марка. Тя се казва AUDI, като е резултат от обединение между луксозния бранд на VW Group и китайската SAIC. За последното се знаеше от доста време, но се очакваше, че маркетолозите на Audi ще проявят въображение и ще заслужат заплатите си.

За да избегнете объркването, макар че вече е късно за това, колите на новия бранд няма да носят легендарните четири пръстена. Вместо това тяхното лого ще се състои от четири главни букви AUDI. Затова и концепцията, показана в Китай, се казва AUDI Е, като тя дава началото на три производствени модела, първият от които ще излезе на пазара до средата на следващата година. И те ще се продават заедно с „редовните“ модели на Audi с лого с четири пръстена.

И докато обикновената компания Audi няма да изостави двигателите с вътрешно горене до края на десетилетието, нейната нова едноименна марка, изписана с главни букви, ще предлага само електромобили. Те ще се предлагат единствено в Китай, които ще изглеждат различно от глобалните модели, тъй като са насочени към местните клиенти.

Това се вижда и от първия модел на новата марка, които според създателите му съчетава германска ДНК с китайска иновация. Автомобилът е проектиран според вкусовете на местните потребители, които искат свързаност, автоматизация и производителност. За да се случи това, Audi и SAIC са създали усъвършенствана цифровизирана платформа, която ще бъде в основата на бъдещите автомобили AUDI.

Концепцията AUDI E използва два електрически мотора, за да генерира комбинирана мощност от 764 к.с. Обявеният пробег е 700 км по китайския цикъл WLTP, като той се осигурява от батерия с капацитет 100 kWh. 800-волтовата архитектура на автомобила поддържа бързо зареждане, осигурявайки 370 км за 10 минути. Ускорението от 0 до 100 км:ч отнема 3,6 секунди.

Дизайнът на концепцията е описан като минималистичен Sportback, който е „спокоен, но все пак впечатляващ“. Тънките фарове в горната част са свързани с по-тънка лента, където се вижда надпис AUDI. Мотивът продължава отзад с тесни задни светлини, ограждащи името на компанията. Като размери автомобилът е малко по-голям от Audi A6.

В салона се залага на голям 4K екран, който осигурява визуалната привлекателност и сложната свързаност, които китайските потребители търсят. Очакванията са, че голяма част от технологиите и функциите ще бъдат запазени и при серийните модели, които (според шефа на Audi - Гернот Дьолнер) ще бъде насочени към обещаващ и същевременно взискателен нов потребителски сегмент.

Още снимки на новата концепция - вижте в галерията:

fallback
  • #13
    До 6 ( преди 4 часа )
    Колко колонки за зареждане има пред вашия вход? А пред съседния вход? Става ли опашка от чакащи да зареждат? Само бензин и дизел ли има на колонките или има и пропан-бутан и метан? Списък ли правите да зареждате за да не стават опашки?
  • #12
    До 10 ( преди 4 часа )
    Богатството е разтегливо понятие. Например в Япония за 30 години не бяха вдигали заплатите, но хората не са обеднели. В Европа за последните 30 години заплатите се вдигат всяка година, но средния европеец Днес е много по-беден, отколкото преди 30 години, въпреки че взима два-три пъти по-голяма заплата оттогава насам. "Бедните" китайци всъщност имат огромна покупателна способност, защото всички стоки включително автомобилите, са много по-евтини отколкото в Европа.
  • #11
    До 6 ( преди 4 часа )
    Пак бъркаш мощност и енергия. Запомнете най-накрая че тези автомобили се нуждаят от ЕНЕРГИЯ за да се движат. Мощността няма никакво значение. Един климатик харчи само 1kW мощност, а този електромобил се зарежда с 500kW. По твоята логика харчи 500 пъти повече, но на практика един климатик харчи 24kWh на денонощие, а средностатистическия електромобил харчи 8kWh, което е три пъти по-малко от климатик. Хайде сега огледай се в квартала колко климатици има. Представи си три пъти повече зарядни.
  • #10
    анонимен ( преди 4 часа )
    Китай - богата държава, но все още с беден народ. Всички работят, но само големците в Партията богатеят.
  • #9
    анонимен ( преди 4 часа )
    Не знам защо все още като се каже "Китай" и всички правят някакви асоциации с реалността в Китай от преди 25 и повече години? Китайците са може би най работните хора на планетата. Докато ние дремахме и се занимавахме с "евроатлантически ценности" те се реформираха напълно, дръпнаха икономически и вече на практика са най богатата държава в света с най мащабните производства. Китай вече е на второ място след САЩ по брой мултимилионери. И ще станат първи до няколко години.
  • #8
    До 7 ( преди 4 часа )
    Някой желания е хубаво да бъдат ограничавани. Например ако съседът ти иска да се отоплява на стари гуми, ти ще се съгласиш ли? А ако като огладнее пожелае да ти разбие вратата да провери Какво имаш за ядене в хладилника, държавата трябва ли да се намеси в това негово желание? Да не говорим за ограничаването на желанията му, когато жена ти и дъщеря ти минават покрай него. Въпреки че ако се замислиш, само последните желания са естествени, при другите става въпрос какво може да си позволи.
  • #7
    Лудория ( преди 5 часа )
    Европейците искат ДВГ без еко норми. Ама не ги слушат, защото някакви управляващи имат свое мнение, различно от това на европейците...
  • #6
    анонимен ( преди 5 часа )
    Хаха. 800 волта за около 50квч за 10 мин е има-няма 625А ток. Интересно как ще направят достатъчно зарядни за такива коли. Това е 10 пъти ампеража на апартамент- поне в България стандартното е 50А. Има ли трафопостове да подържат да се включат 10 нови жилища? Даже и в къща трябва да поръчаш инсталация като за малък цех за преработка на дървесина. Добре звучи като реклама иначе.
  • #5
    анонимен ( преди 5 часа )
    Дали европейците не биха искали електромобил, който зарежда 370 км за 10 минути и ускорява за 3,6 секунди на цената на която ще се продава в Китай, А тук за същите пари не можеш да си купиш volkswagen golf TDI
  • #4
    анонимен ( преди 5 часа )
    Жалко за еврпееца, неговите изисквания са пластмаса навсякъде, цена минимум 60к евро както и колата да се чупи с 5 цифрени ремонти, за това и колиите които правят са съобразени с нашите изисквания...
fallback
Последни