fallback

Проблемите с продажбите на Mercedes-AMG C63 продължават

Дилъри в САЩ дават до 10 000 долара отстъпка при покупка на спортния модел

Новият Mercedes-AMG C63 е поредното доказателство, че една кола е нещо повече от цифри. Неговата задвижваща система произвежда цели 671 к.с., което е много повече от 503 к.с. на предшественика му. Има обаче съществена разлика - предишният AMG C63 разчиташе на V8 двигател, докато новата генерация е с plug-in хибрид, в чиято основа е 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра.

Въпреки много по-голямата мощност клиентите явно не искат новото поколение на спортния седан. И в Mercedes - най-вече дилърите на марката, са принуди да предлагат сериозни отстъпки. На някои места - като САЩ, например, те достигат до 10 000 долара.

Търговецът от Омаха обяви в социалните мрежи, че компанията му - BenzsandBowties, предлага 7500 долара отстъпка при плащане в брой, като към тази сума се добавят и 2500 долара по-ниска начална цена. При покупка на лизинг месечната вноска е с 300 долара по-ниска.

Самият автомобил не е никак евтин, като в САЩ цените му започват от 87 200 долара с включена такса от 1150 долара за доставка до дестинацията. Много от дилърите в страната обаче признават, че спортният модел не се продава добре, като причината не е толкова в цената, колкото в преминаването от V8 към хибрид с 4 цилиндъра.

AMG се опити да защити решението си да постави хибридно задвижване на мощния седан, като го нарече „много, много прогресивен“, но същевременно призна, че може да отнеме време на клиентите да оценят новото хибридно задвижване.

fallback
  • #8
    Кочо Честименски ( преди 2 седмици )
    Очаквам трицилиндров Майбах с 1500 коня. С четири трицилиндрови двигателя под капака, но само един оженен. Две роботизирани ръце. Влиза в авариен режим. Спира на определено място. Едната ръка повдига капака на кофата, другата пуска двигателя вътре, зарежда следващия от пълнителя и караш безаварийно още 30 хиляди километра. Който иска да сменя масла.
  • #7
    уие ( преди 2 седмици )
    Ако го бяха пуснали не като топ модел, а примерно само като С35 AMG, на съответната по-ниска цена, нямаше да има проблем, ама като го пускаш като топ модел , а то е само с 4-цилиндра си е почти измама и конглокенцията дава повече. Нормално да не се търси толкова от нормалните фенове. С тва не може да излъжеш дори някой природосъобразен компютърист екоталибан, щото те си падат по елуреди.
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Никъде не видях твърдението да е подкрепено с цифри.
  • #5
    пропов ( преди 2 седмици )
    Няма осмак, няма фенове, няма пачки! Просто е , ясно е.
  • #4
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 2 седмици )
    Не само, че са свръх-гроздновати с отвратителна физио фронтално отпред, освен това тия съвсем са се самозабравили като яко са даун-сайзвали 1 уж-спортна машина и са я направили полу-хибридно образование и в допълнение на това са свалили и качеството с разни китайски псевдо подобрения... И накрая се получава 1 наистина куцо и сакато магаре на 4 колелета, което обаче е спънато по дифолт... За цената нема да говорим, щото им е в ДНК като *** да изсмукват и последния цент от джоба на клиентите
  • #3
    Гунчо ( преди 2 седмици )
    Най-после надменните шваби да имат сериозен проблем!Не само са високомерни,а са и големи лъжици.Ще продават 4 цилиндров мотор на цената на 8 цилиндров,е това ако не е измама...,Нареждат клиентите си с всякакви измислени нови технологии.Ей сега да се оплачат на Урсула фон дер ***...,да и обяснят,че номера със зелената икономика нема го бъде,щото никой не иска AMG с 4 цилиндъра,или с 100 км кабели и батерии...
  • #2
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Едно време половината клиенти ги вземаха защото са бързи, а другата половина заради звука. Сега нито имат звук, нито са бързи, въпреки че са по-бързи от едно време.
  • #1
    анонимен ( преди 2 седмици )
    На мен така и не ми е ясно в днешно време това 63 в името на модела какво означава. Броят на дисплеите в купето? Мегахерците на инвертора?
fallback
Последни