fallback

Dacia предлага Spring в Германия срещу 79 евро на месец

Офертата е за 2-годишен лизинг без първоначална вноска

Новата Dacia Spring официално спечели титлата на най-евтината „пълноценна“ електрическа кола в Германия, благодарение на нова схема за лизинг, която изглежда абсурдно евтина. Базовият модел на малкия електромобил се предлага само за 79 евро месечно при лизинг от 24 месеца, при това без никаква първоначална вноска. Това добавя 1896 евро към цената от 16 900 евро.

Това предложение е за тези, които искат да изпробват притежанието и използването на електромобил, без да вадят голяма дума от джоба си. То се отнася за началното ниво на оборудване Essential Electric 45, задвижвано от двигател с 45 к.с. Този Spring ускорява от 0 до 100 км/ч да 19,1 секунди, но пък батерията с 26,8 kWh стига за пробег от 225 км по цикъла WLTP.

Според официалния конфигуратор на компанията, този вариант е със стоманени джанти, 7-инчов инструментален панел и стойка за смартфон, за да се компенсира липсата на подходяща информационно-развлекателна система. Има също един USB-C порт, ръчно управляван климатик, електрически предни прозорци, задни сензори за паркиране и най-минималния набор от система за помощ на водача (ADAS), изисквани от закона.

Офертата за лизинг е валидна до 31 декември 2024 г. за превозни средства, регистрирани в Германия между януари и юни 2025 г. и само до изчерпване на количествата.

За тези, които търсят директна покупка, Dacia Spring започва от 16 900 евро за базовото оборудване Essential Electric 45 и достига до 19 900 евро за топ-версията Extreme Electric 65. Тя има по-мощен електромотор, който произвежда 65 к.с. и предлага значително по-богато стандартно оборудване.

От пускането на модела на пазара през пролетта през 2021 г. Dacia е продала 35 000 бройки в Германия, което е безспорен успех, но трябва да се отбележи, че конкуренция в сегмента става все по-оспорвана.

fallback
  • #11
    Някой си ( преди 2 седмици )
    Обадих се на дилъра на Дачия в БГ и ми каза, че трябва да чакам 10 месеца за Дачия Спрингс и цената е 50 000лв за базов модел. Явно сме по богати от немците.
  • #10
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Някой има ли линк с ТОЧНИТЕ и ПЪЛНИ условия на този лизинг?
  • #9
    Охотник ( преди 2 седмици )
    В същият ценови клас всички водещи китайски автомобилни компании. Предлагат повече, от всичко, и особено дизайн. И нито една не смърди, на развалена мамалига, когато влезнеш в автомобилът. От 2007 година до днес, миризмата и дизайни продължават да ме отблъскват.
  • #8
    анонимен ( преди 2 седмици )
    китайска брандирана неудачия странно кой ги купува меринджеите които подписват договори при покупката на това чудо поне гледат ютуб или на кой му пука какво ще карат плебеите
  • #7
    Факт ( преди 2 седмици )
    А ми при положение че колата се ползва 96+% от времето в града кой е толкова луд че да си купи Тесла вместо да си наеме електричка
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Добър наем - почти на цената за ден на нормална кола.
  • #5
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Значи или има още една камара "скрити" такси и плащания освен тези 24х79, или е толкова зле ситуацията, че и като подарък не ги искат тези Спрингове.
  • #4
    Пост на гост ( преди 2 седмици )
    Ще ни покажеш ли Тесла С за 17-18к евро, че аз като гледам по холандските сайтове, все налитам на едни 25к пари и към има-няма 300к км. В Германия ще са по-евтини, ама и състоянието ще е различно.
  • #3
    До 2 ( преди 2 седмици )
    Къде може да се наеме тази Тесла за 79 евро на месец без първоначална вноска?
  • #2
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Става за служебна да си джиткаш градско. Ще икономиса пари на фирмата. Но за лична никога не бих я взел. За тия пари има Tesla S втора употреба. За около 30-35 хиляди лв сега се намират идеално запазени и под 100 000км. В това състояние пак ще има двойно повече пробег от Дачията и ще върви като хората. Да знаеш че поне караш кола а не румънска сапунерка.
fallback
Последни