fallback

Hyundai разработва танк с водороден двигател

Военната машина получава композитна броня, автопилот и дронове

Компанията Hyundai Rotem работи върху танк от ново поколение (K3). В бъдеще бойната машина трябва да замени танковете K2 Black Panther, които в момента са на въоръжение в южнокорейската армия.

Първият прототип на K3 беше показан през публика още преди година на международното изложение за аерокосмическа индустрия и дизайн в Сеул. Оттогава Hyundai Rotem демонстрира развитието на проекта на още няколко индустриални изложения в Корея и Европа.

Новият танк има дизайн тип „пчелна пита“ с тесни LED фарове и 130 мм оръдие. Корпусът му, изработен от стомана, керамика и композитна броня, е покрит със специална боя, която абсорбира радарните сигнали.

Екипажът на танка се състои от трима души, но компанията планира да оборудва бойната машина със система за автопилот и да добави дронове, които могат да бъдат изпращани за разузнаване. Планира се разработката на танка да приключи до 2030 г., а той ще влезе на въоръжение в Южна Корея не по-рано от 2040 г.

В момента южнокорейските военни използват танкове K2 Black Panther. Те са оборудвани с 12-цилиндров дизелов двигател с мощност 1500 к.с. Новият K3 първоначално също ще се произвежда с дизелов двигател, но в бъдеще ще бъде оборудван с водородна задвижваща система, която генерира по-малко топлина, което означава, че резервоарът няма да свети толкова много на термокамерите.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 ден )
    Водородна бомба с вериги е това. Как и къде ще го съхраняват този водород е много интересно. Как ще защитят резервоара да не бъде поразен. Изобщо нещата са с много въпросителни. Да не говорим, че има боеприпаси, които са предназначени да повреждат електрониката чрез мощни електромагнитни импулси. Та този танк ще бъде лесно изкарван от строя. Хубавото е че е проект, който едва ли ще се случи. До 2040 г. Южна Корея може и да я няма на картата, обединявайки се със Северна.
  • #3
    PLAID ( преди 1 ден )
    Няма "водороден двигател". Танка е на ТОК. На старт къса Golf KR и Vectra GT 125 коня... А токът се произвежда от водородни горивни клетки на борда. 21 век всичко е на ток. Разликите са само в захранването: литиеви клетки, твърдотелни батерии, ултракондензатори, водородни горивни клетки - кой кво му е кеф.
  • #2
    анонимен ( преди 1 ден )
    война на дронове танкове произвеждат азиатска им работа
  • #1
    анонимен ( преди 1 ден )
    "в бъдеще ще бъде оборудван с водородна задвижваща система, която генерира по-малко топлина, което означава, че резервоарът няма да свети толкова много на термокамерите." Ето че и днес научих нещо ново. Резервоарът е най-горещата част на дизелова машина и свети най-много на термокамерата. Което потвърждава мнението ми че цел за водородното задвижване, са технически неграмотните.
fallback
Последни