fallback

Електрическите Volvo получиха достъп до зарядните станции на Tesla

Свързването става с адаптер за NACS, който ще струва 230 долара

Volvo продължава да разширява опциите за своите електромобили, като последната такава е за новия флагман на компанията SUV-то EX90 и не само. Шведите предоставят достъп до още 17 800 станции за зареждане. По-интересното е, че става дума за зарядните станции на Tesla в в САЩ и Канада, които са известни с наименованието Supercharger. Това допълва съществуващата инфраструктура за бързо зареждане, която осигурява достъп до десетки хиляди зарядни станции в цяла Северна Америка.

Новата възможност за зареждане в станциите на Tesla Supercharger ще бъде реализирана чрез адаптер, който ще бъде включен в комплекта за новите модели EX90, EX40 и EC40 от моделната година 2025. Собствениците на електромобили Volvo, които са закупили колата си преди това решение да стане факт също могат да закупят адаптера за NACS за сумата от $230 от дилъри в САЩ и Канада, като това ще е възможно от 18 ноември 2024 година.

Информацията за наличието на адаптери за малкото Volvo EX30 ще бъде обявена по-късно. Чрез приложението Volvo Cars шофьорите вече имат достъп до хиляди обществени станции за зареждане, могат да проверяват наличността им в реално време и да плащат за зареждане чрез един интерфейс. Тези функции са достъпни и чрез Google Assistant в мултимедийната система на автомобила, което улеснява намирането и маршрутизирането на станциите. 

„Ние се ангажираме да направим нашите електрически превозни средства, включително новия EX90, възможно най-удобни за шофьорите“, обясни казва Майк Котън, президент на Volvo Car САЩ и Канада и добавя:

"Това е още една стъпка към осигуряване на лесен достъп до инфраструктура за зареждане, което подкрепя нашата визия за увеличаване на броя на потребителите на електрически превозни средства в САЩ и Канада.“ Очаква се подобна стъпка да бъде преприета и в Европа.

fallback
  • #5
    Име ( преди 1 месец )
    4 . То и с USB толкова се спазва
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    трябва европейската комисия да въведе стандарт при автомобилите както направи с usb и се приключва темата
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    нали с дизелите така зарибиха баламурниците и с метана също оказва се че най изгодно е да ползваш рентакар няколко пъти в годината до морето в планината не се занимявяш с майстори сервизи масла ремъци стартери маншони полуоски биели спирачни дискове калници гуми брони данъци винетки застраховки
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Скоро ще започнат буквално да се избиват при кой да се набуташ да заредиш с прескъпият им ток, вече в повечето големи държави е по-скъпо на ток от колкото на дизел и това е само началото!
  • #1
    Toyota кога ( преди 1 месец )
    Или свръх бързите зарядни станции са стара и отмираща технология в която Toyota не иска да инвестира? От ден на ден аргументите на пръдливата компания стават все по-смешни. Ако от Toyota бяха направили същото с водорода, вероятно освен милиони от продажбите на водородния автомобили, щяха да печелят и милиарди от продажбата на водород. Обаче от Toyota се оказаха късогледи и не повярваха в собствената си технология за да инвестират в нея. Мнозина биха избрали водорода пред електричките
fallback
Последни