Години наред Mercedes си сътрудничеше с BYD в Китай, но това партньорство приключи, защото германският производител започна да губи пари от този съюз. Така общата марка Denza остана за китайците, а Mercedes се насочи към друг местен производител - Geely.
Двете компании отдавна поддържат отлични отношения, което ще позволи на германската марка да използва нов бензинов хибриден агрегат, разработен от подразделението Aurobay. Това е шведско-китайският филиал на HORSE - нова компания за двигатели, която собственост на Geely и Renault.
Новият агрегат трябва да бъде готов през 2026 г. Това е 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, наречен „Miller Medium Power“, който ще предлага максимална мощност от 250 к.с. и въртящ момент 360 Нм. Задвижващата система ще се произвежда в Китай и ще се доставя в Германия, където ще се поставя на модели на Mercedes-Benz.
Използването на хибридния агрегат няма да представлява проблем за компанията от Щутгарт, тъй като отговаря на строгия стандарт за емисии Euro 6e-bis. Това става благодарение на филтър за твърди частици и катализатор, който сега има по-голяма издръжливост поради по-ниските температури на отработените газове - едно от предимствата от цикъла на Милър.